شبکه اطلاعرسانی روابط عمومی ایران (شارا) || گوگل در تلاش است تا با معرفی ابزار جدید تبلیغات جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، به تبلیغکنندگان خود کمک کند تا به مخاطبان جدید و ارزشمندتری دست یابند. این ابزار جدید که به نام Search Bidding Exploration معرفی شده است، به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا جستجوهای کمترافیک و با نرخ تبدیل بالا را شناسایی کرده و در آنها حضور یابند.
در یک گزارش منتشر شده توسط ADWEEK، گوگل اعلام کرد که ابزار Search Bidding Exploration به تبلیغکنندگان کمک میکند تا از طریق شناسایی جستجوهای کمتر محبوب که همچنان منجر به تبدیل میشوند، بازارهای جدیدی را هدف قرار دهند. این ابزار با تحلیل دقیق دادههای جستجوی کاربران، فرصتهایی را در جستجوهای کمترافیک کشف میکند که ممکن است توسط رقبا نادیده گرفته شوند.
جستجوهای کمترافیک عباراتی هستند که کمتر توسط کاربران جستجو میشوند، اما بازدهی بالایی دارند و میتوانند به افزایش نرخ تبدیل منجر شوند. برندها به دلیل امکان دسترسی به مخاطبان جدید و کمتر رقابتپذیر، علاقهمند به نمایش تبلیغات خود در این جستجوها هستند. این امر به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا با هزینه کمتر و بازدهی بالاتر، سهم بازار خود را افزایش دهند.
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.