• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
6

سریال‌های جدید سیما به آنتن رسید

  • کد خبر : 1279
  • 21 مرداد 1401 - 7:20
سریال‌های جدید سیما به آنتن رسید

تهران- ایرنا- سریال‌های جدید «راز ناتمام» و «بی‌نشان» از شبکه‌های یک و سه روی آنتن می‌روند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ راز ناتمام و بی‌نشان سریال‌های جدیدی هستند که از شبکه‌های یک و سه پخش می‌شوند. همچنین سریال وفا نیز از شبکه دو روی آنتن می‌رود و شبکه پنج نیز سریال رسم‌ عاشقی را در حال پخش دارد.

افشای راز ناتمام در شبکه یک

مجموعه تلویزیونی راز ناتمام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی با مضمونی تاریخی‌سیاسی از شنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۲۲:۱۵ روانه آنتن شبکه یک سیما می‌شود.این سریال در آستانه شهادت دو دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس‌جمهور) و شهید حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) به روی آنتن می‌رود.
راز ناتمام، در کش و قوس یک ماجرای امنیتی به زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر می‌پردازد که در فعالیت‌های پرثمرش، سوابق مبارزاتی علیه رژیم ستم‌شاهی و بارها محکومیت به زندان دارد و پس از انقلاب اسلامی نیز وزیر آموزش و پرورش و سپس دومین نخست‌وزیر دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

محمدجواد باهنر هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ توسط منافقین خلق ترور شد و همراه با محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور وقت ایران به شهادت رسید.

این سریال تلویزیونی شخصیت بزرگان انقلاب اسلامی از جمله آیت‌الله سیدمحمد بهشتی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، شهید محمدعلی رجایی را بازسازی کرده و روایت‌هایی از وجوه مبارزاتی این شخصیت‌ها و حزب جمهوری اسلامی و وقایع دهه‌۶۰ و فتنه‌انگیزی و جنایات منافقین را به نمایش می گذارد.

فرهاد جم در نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش آیت الله رفسنجانی، سیدجواد هاشمی در نقش شهید رجایی، مسعود رحیم‌پور در نقش شهید بهشتی و علیرضا مهران در نقش آیت الله خامنه‌ای با طراحی گریم محسن دارسنج در راز ناتمام نقش ایفا می‌کنند.
بهرام ابراهیمی در نقش مهدی بازرگان، شهرام عبدلی در نقش مسعود کشمیری، نگین معتضدی در نقش همسر یک مامور امنیتی، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی‌خواه، مسعود رحیم‌پور، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری و … از دیگر بازیگران این سریال هستند.

امین امانی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر است که با طرح اولیه سیدجلال‌الدین دری و با نویسندگی امین امانی، هدایت کریم‌زاده و سمانه میرعابدینی و با همکاری رحمان سیفی‌آزاد به عنوان مشاور فیلم‌نامه، تولید شده است.
تدوین حامد بردبار و صداگذاری علی نوری و آهنگسازی متن مرتضی شفیع و جلوه‌های ویژه بصری امین ملک‌زاده به این اثر رنگ بخشیده است.

راز ناتمام در ۲۵ قسمت در صدا و سیمای مرکز کرمان و به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تولید شده است.

شبکه سه به بی‌نشان می‌رسد
سریال بی‌نشان به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی از جمعه ۲۱  مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ در بیش از ۳۰ قسمت روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در تعریف موضوع و قصه سریال که در لوکیشن‌های مختلف در تهران ضبط شده و بخشی از سریال هم متناسب با حال و هوای قصه در کربلا جلوی دوربین رفته، آمده است: برای احقاقِ حق و حقیقت، آبرو که سهل است؛ جان باید داد.

پرویز فلاحی‌پور، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، مجید واشقانی، مریم کاویانی، سعید زارعی، نسرین نکیسا، مالک سراج، توماج دانش بهزادی، رضا مولایی،  نیلوفر پارسا، پویان گنجی، امیر سفیری، مهری آل‌آقا، رهام تدریسی، نیما توکلی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی، رضا ایرانمنش، اتابک نادری با معرفی هلن نقی‌لو، امیررضا زرین‌بخش و با حضور اکبر رحمتی، کاظم هژیرآزاد، مهدی فقیه، سوسن مقصودلو و با هنرمندی رضا توکلی،  احسان امانی، حسن اسدی، محمدصادق ملک، بهار نوحیان گروه بازیگران بی‌نشان را تشکیل می‌دهند.

تدارک سریال‌های مناسبتی و ویژه محرم در شبکه دو؛ پخش وفا از شنبه ساعت ٢١:٣٠

شبکه دو متناسب با این ایام و تحولات جبهه مقاومت، سریال وفا را از شنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌برد. پس از آن با پخش معصومیت از دست رفته به مرور سریال‌های محرمی برتر سیما می‌پردازد و در ایام پایانی ماه صفر در تدارک مجموعه سوم محرمی برای پخش است.

مجموعه آتش سرد بعد از ایام محرم و صفر پیشکش مخاطبان خواهد شد.

رسم عاشقی شبکه پنج
پخش سریال رسم عاشقی به کارگردانی سعید سلطانی و اسماعیل عفیفه ساعت ۱۹ از شبکه پنج ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=1279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.