• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1482اخبار امروز : 1
3

اسماعیلی از موسسه فرهنگی مطبوعاتی اطلاعات بازدید کرد

  • کد خبر : 1294
  • 20 مرداد 1401 - 7:11
اسماعیلی از موسسه فرهنگی مطبوعاتی اطلاعات بازدید کرد

وزیر ارشاد به مناسبت روز خبرنگار عصر چهارشنبه ۱۹ مرداد از موسسه فرهنگی مطبوعاتی اطلاعات بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد پس از بازدید از مؤسسه مطبوعاتی ایران، عصر چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ با حضور در مؤسسه مطبوعاتی اطلاعات از بخش‌های مختلف این مجموعه رسانه‌ای بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار که به مناسبت همزمانی روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی امروز صورت گرفت، سیدعباس صالحی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات به همراه تعدادی از اعضای شورای سردبیری این روزنامه، توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت فعالیت‌های این مجموعه رسانه‌ای ارائه کرد.

همچنین اسماعیلی در این دیدار ضمن بازدید از دفتر کار مرحوم دعایی (مدیرمسئول فقید روزنامه اطلاعات) گفت: مرحوم دعایی با بیش از چهار دهه مسئولیت در روزنامه اطلاعات، یک چهره برجسته و محبوب در میان اهالی رسانه به شمار می‌رفت که سالیان سال دلسوزانه برای اعتلای روزنامه باسابقه اطلاعات تلاش کرد و بدون تردید با درایت و تجربیات گرانبهای مدیریت جدید، این رسانه باصلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وزیر ارشاد در ادامه این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سال‌ها طنزنویسی مرحوم کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در روزنامه اطلاعات از میز کار مرحوم حبیب الله صادقی (هنرمند انقلابی در عرصه هنرهای تجسمی) در این روزنامه نیز بازدید کرد. در ادامه این دیدار نیز اسماعیلی با حضور در میان اعضای هیأت تحریریه بخش‌های مختلف این مؤسسه مطبوعاتی با خبرنگاران و دبیران این بخش‌ها به گفت‌وگو نشست.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=1294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.