شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در این مقاله، جسیکا بومن به تحولات جدید در اولویتبندی موتور جستجوی مایکروسافت بینگ برای سئو (SEO) و تاثیر آن بر بازاریابی دیجیتال میپردازد. با اضافه شدن جستجوی چت جیبیتی که از نمایه بینگ بهره میبرد، اهمیت توجه به بینگ در سئو بیشتر شده است. بومن معتقد است که این تحول، به مدیران سئو فرصتی میدهد تا با ایندکس کردن سایتها در بینگ، از کاهش دید در جستجوهای چت جیبیتی جلوگیری کنند.
یکی از نکات مهم مطرحشده، این است که جستجوی چت جیبیتی الگوریتم مخصوص خود را دارد و کمتر تحت تأثیر رتبهبندی بینگ قرار میگیرد. اما چون چت جیبیتی از فهرست بینگ استفاده میکند، اگر صفحهای در بینگ فهرست نشده باشد، در چت جیبیتی نیز نمایش داده نخواهد شد. بنابراین، صاحبان وبسایتها باید از فهرست شدن کامل صفحات مهم خود در بینگ اطمینان حاصل کنند.
بینگ ابزاری به نام Bing Webmaster Tools را در اختیار کاربران قرار داده که به آنها اجازه میدهد تا وضعیت ایندکسینگ صفحات خود را بهراحتی بررسی و شکافهای احتمالی را برطرف کنند. بومن پیشنهاد میدهد که مدیران سئو با مقایسه URLهای دریافتکننده ترافیک از گوگل با بینگ، بتوانند به شناسایی مشکلات بپردازند و در صورت نیاز از Bing Webmaster API برای بررسی ایندکسینگ سایت خود استفاده کنند.
اتصال بینگ و چت جیبیتی فرصتی برای مدیران سئو فراهم میکند تا به عنوان رهبران فکری در سازمانها شناخته شوند و مدیران اجرایی را به توجه به بینگ ترغیب کنند. به این منظور، توصیه شده که در جلسات مدیران، اهمیت بینگ و فرصتهای جدید آن برای سئو مطرح شود.
در نهایت، بومن تاکید میکند که بهینهسازی بینگ یک استراتژی هوشمندانه برای سال ۲۰۲۵ است و پیشنهاد میدهد که نمایهسازی صفحات در بینگ را در نقشه راه سئو قرار دهند.
منبع خبر:
شارا
/ بینگ و چت جیبیتی؛ تحولی در استراتژیهای سئو برای
بازاریابان دیجیتال
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.