• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1504اخبار امروز : 1
6

تسهیلات ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

  • کد خبر : 1331
  • 21 مرداد 1401 - 11:45
تسهیلات ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

کرمان – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روز خبرنگار گفت: برای همه خبرنگاران کشور تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی ظهر جمعه در سفر به رودبار جنوب در خصوص خبرنگاران گفت: مراسم ویژه ای در راستای گرامیداشت خبرنگار روز یکشنبه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و برای همه خبرنگاران تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که برخی اعلام شده و بخشی نیز در این مراسم اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور ۱۳ دستور مختلف داده‌اند که باید در این زمینه با وزارتخانه‌های گوناگون تفاهم نامه انجام شود که به تدریج صورت می‌گیرد و برخی نیز انجام شده است.

اسماعیلی افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات تاریخی همکاران رسانه‌ای را رفع کنیم که مهترین مساله نیز لایحه جامع نظام روزنامه نگاری است که در دولتهای مختلف کاری در این زمینه انجام نشده است اما انشاالله پس از تصویب در صحن دولت شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

وی در خصوص مشکلات شهرستان رودبار جنوب نیز گفت: رئیس جمهور نسبت به حل مشکلات مردم در این منطقه اهتمام ویژه دارند و جمع بندی‌های خوبی در این خصوص انجام شده است و به لحاظ تقسیمات کشوری نیز تصمیماتی نیز اتخاذ شده است.

وی به احصا مشکلات مردم و رفع آنها تاکید کرد و گفت: در این خصوص مصوباتی در این سفر خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=1331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.