• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1503اخبار امروز : 0
5

شبکه نسیم جدول پخش خود را تغییر داد

  • کد خبر : 1348
  • 21 مرداد 1401 - 14:12
شبکه نسیم جدول پخش خود را تغییر داد

شبکه نسیم از بازگشت و پخش فصل جدید برنامه های «تهمتن» ،«نسیم دانش» و «هوش برتر» و همچنین مسابقه ی «شهروند و مافیا» به آنتن تلویزیون خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، با اعمال تغییرات کنداکتور شبکه نسیم در هفته سوم محرم، این شبکه ضمن ادامه ی پخش «با حسین(ع) حرف بزن» و «ورزشیا» ،از پخش فصل جدید برنامه های«تهمتن»، «هوش برتر » و «نسیم دانش»و  ” «شهروند و مافیا» خبر داده است.

سری جدید برنامه «نسیم‌دانش» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری، کارگردانی و اجرای آریا طاهری،  روزهای زوج ساعت ۱۸ و ۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.
 

سری چهارم از فصل دوم «هوش برتر» به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی هر شب ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود. در سری جدید این برنامه همانند سری قبل، نفرات دوم در گروههای مقدماتی حذف نشده و با رقابت مجدد شانس رسیدن به فینال را خواهند داشت.

سری جدید از رقابت های مسابقه «تهمتن» به تهیه کنندگی رضا نصیری با اجرای آیدین ختایی و بهداد سلیمی از چهارشنبه (۲۶مردادماه) ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش خود را آغاز می کند.

همچنین برنامه زنده «هفت ترانه» در ساعت ۱۹، سریال «تنهایی لیلا» ساعت ۲۰، «دنیای مستند» شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲، «کارستون» از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲، «ورزشیا» ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه و برنامه پر مخاطب «با حسین (ع) حرف بزن» ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهند شد.

همچنین مسابقه «شهروند و مافیا» از شنبه تا سه شنبه با اجرای علیرام نورایی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد. سری جدید مسابقه «تهمتن» نیز روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=1348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.