شرکت سفرهای علیبابا، به مناسبت دهمین سال فعالیت خود، روایتی از یک دهه فعالیتش در صنعت گردشگری ایران و اقتصاد دیجیتال ارائه کرده است. این شرکت، بهعنوان یکی از موفقترین استارتاپهای ایرانی، اکنون جایگاه خود را در صنعت گردشگری تثبیت کرده و تأثیری بیبدیل در دیجیتالیکردن خدمات گردشگری داشته است.
دستاوردهای کلیدی: سفر برای ۸۰ میلیون مسافر و فروش ۲ خدمت در هر ثانیه
به گزارش روابطعمومی علیبابا، این شرکت توانسته است طی این دهه، بیش از ۸۰ میلیون سفر را برای ایرانیان فراهم کند. این خدمات شامل بیش از ۲۵ میلیون سفر هوایی، ۴۳ میلیون سفر با قطار و اتوبوس و پوشش ۱۳۵۱ مقصد در سراسر جهان بوده است. رکورد فروش دو خدمت در هر ثانیه، یکی از شاخصترین دستاوردهای این شرکت است.
علیبابا همچنین با ارائۀ نوآوریهایی مانند تقویم قیمتی، اطلاع از موجودی، بیمۀ مسافرتی آنلاین، سفر کارت و سیستم استرداد بدون جریمه، تجربهای جدید از سفر دیجیتال را برای کاربران علیبابا خلق کرده است.
مسئولیت اجتماعی؛ سفری برای بهبود زندگی کودکان
به گزارش روابطعمومی این شرکت، بخشی مهم از فعالیتهای علیبابا در این ده سال، به مسئولیت اجتماعی اختصاص داشته است. این شرکت با تأسیس «مؤسسۀ سیمرغ» موفق به ارائۀ بیش از ۱۴۳۰۰ خدمت مربوط به سفر برای کودکان کمبرخورداری شده که نیاز به سفر درمانی داشتهاند. همکاری با مجموعههای معتبری چون محک و خانۀ عماد نیز بخشی از این تلاشها است.
از پرسفرترین مسافر تا محبوبترین مسیرها
علیبابا در روایت مردمی خود، آمار جالبی نیز ارائه کرده است. پرسفرترین مسافر این شرکت طی ۱۰ سال گذشته، ۶۵۱ سفر داخلی انجام داده و محبوبترین مسیر پرواز داخلی تهران-مشهد و مسیر خارجی تهران-استانبول بودهاند. همچنین، مسنترین مسافر این شرکت ۸۹ ساله بوده و طولانیترین اقامت مربوط به ۳۳ روز اقامت در کانادا بوده است.
شرکت سفرهای علیبابا، در پایان این روایت، دهمین سالگی خود را به همۀ سفرسازان و همسفرانی که این مسیر را همراهی کردهاند، تقدیم کرده است؛ نشانهای از تعهد به تداوم پیشرفت در این صنعت پویا.
منبع خبر:
مصور
/ روایت یک دهه حضور علیبابا در صنعت گردشگری ایران
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.