• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
5

جنگ گربه‌ها در سبد!

  • کد خبر : 1590
  • 23 مرداد 1401 - 12:32
جنگ گربه‌ها در سبد!

یورش اف.بی.آی به اقامتگاه دونالد ترامپ، جنگ اوکراین و جنگ درون حزبی در انگلیس، از عنوان‌های نخست روزنامه‌های جهان هستند.

به گزارش ایسنا و به روایت آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ مهمترین عناوین خبری روزنامه‌های جهان به شرح زیر است:

یورش اف بی آی

جنگ گربه‌ها در سبد!

عنوان نخست روزنامه‌های آمریکا، هنوز نگاه به یورش اف.بی.آی به اقامتگاه دونالد  ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا دارد.
نیویورک تایمز هم نوشت: در جست و جوی اسناد تسلیحات اتمی، اسنادی که گفته می‌شود، دونالد ترامپ، غیرقانونی از کاخ سفید، به خانه اش برده است. اکنون می‌گویند، یافته‌های این جست  و جو باید علنی شود. محرمانه ترین اسنادی که ارتباط با آخرین فن آوری و تجهیزات به روز دارند. اسناد خلاصه شده که شاید در خانه فلوریدای ترامپ باشند.

خط نخست جنگ

جنگ گربه‌ها در سبد!

عنوان یک روزنامه‌های اروپا، هنوز نگاه به اوکراین دارد. و اکنون، آنچنان که فایننشال تایمز نوشت، بمباران نیروگاه هسته‌ای اوکراین. سازمان ملل، از فاجعه در راه هشدار داد. هریک از طرفین، روسیه و اوکراین، انگشت اتهام را به سوی دیگری، نشانه می رود. سازمان ملل می گوید، این منطقه، غیرنظامی شود. روسیه، نمی‌پذیرد. این جا، اکنون خط نخست تازه جنگ در اوکراین شده است.

جنگ در سبد

جنگ گربه‌ها در سبد!

عنوان یک روزنامه‌های انگلیس در نگاه به جنگ درون حزبی در حزب حاکم، محافظه‌کاران است. فایننشال تایمز نوشت: انگار جنگ گربه‌ها در سبد است. حاصل آن چه خواهد بود؟ به لحاظ ارزش هیچ! جنگ ریشه‌ای نیروهای درون حزب برای تغییرات اساسی است. مثل همیشه. حقیقت این است که آن‌ها چیزی برای تغییرات ریشه ندارند. این آخرین دور چرخش ماشین چیزی در چنته ندارد. ریشی سوناک، با دلنگرانی برای کمبود  آب، اما خود، استخری بزرگ در خانه اش می‌سازد. لیزا تراس هم در پی قوانینی برای فقرا است، خواهد توانست؟

در حاشیه خبرها آمده است:

قرنیه مصنوعی

جنگ گربه‌ها در سبد!

له رپوبلیکا، روزنامه ایتالیایی در بخش سلامت خود، از قرنیه مصنوعی می‌نویسد که بینایی را به ۱۴ نفر بازگرداند. دانشمندان می‌گویند، با پیوند قرنیه، می‌توان نابینایی را درمان کرد. پژوهشی که بر ۲۰ تن تجربه و دستاوردی خوش داشته است. دشواری کار در گذشته این بود که اهداکنندگان کافی نبودند. این پژوهش توسط محققان سوئدی در دانشگاه لینکوپینک با موفقیت انجام شده است. اکنون ابداع قرنیه مصنوعی، مشکل اهداکنندگان را نیز حل کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=1590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.