• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
4

مدیر جدید رادیو فرهنگ حکم گرفت

  • کد خبر : 1904
  • 26 مرداد 1401 - 19:28
مدیر جدید رادیو فرهنگ حکم گرفت

علی بخشی زاده، معاون صدا در حکمی سید مرتضی کاظمی دینان را به سمت مدیر جدید شبکه رادیویی فرهنگ منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، کاظمی دینان که پیش از این عهده دار قائم‌مقامی این شبکه رادیویی بود، به عنوان مدیر رادیو فرهنگ منصوب شده است.

 در بخشی از حکم علی بخشی‌زاده آمده است: «نظر به تجربیات مفید و پیشینه ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی به موجب این حکم به عنوان «مدیر شبکه رادیویی فرهنگ» منصوب می‌شوید.
متناسب سازی برنامه ها با تحول سازمان، برنامه سازی مناسب با تحولات فرهنگی ‌و جذب ایده های خلاقانه همچنین تقویت روحیه جهاد و ایثار و شهادت و فرهنگ سازی برای توسعه سبک زندگی اسلامی – ایرانی و تقویت روحیه ‌احساس هویت ملی و افزایش همبستگی ملی با استفاده از دستمایه های تاریخی در مسیر هویت بخشی تمدن اسلامی از جمله محورهای وظایف محول شده به مدیر جدید است که در این حکم به آنها اشاره شده است.

پیش از این علیرضا حبیبی، از ۲۵ آذر ۹۸ مدیریت شبکه فرهنگ را عهده‌دار بوده است که معاون صدا از زحمات موثر او در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

در این زمینه بخوانید:

۲ مدیر شبکه عوض می‌شوند

سید مرتضی کاظمی دینان پیش از این «مدیر کل نظارت و ارزیابی برنامه های صدای ملی» بوده است و اسفندماه سال گذشته نیز به عنوان قائم مقام شبکه رادیویی فرهنگ فعالیت داشته است.
او دارای تحصیلات دکترای علوم سیاسی و روابط بین الملل است، ‌از دیگر سوابق مدیریتی و تخصصی وی می توان به مشاور رییس سازمان صنایع و معادن استان تهران و عضو کمیته فنی، مدیر پژوهش های سیاسی در معاونت سیاسی صدا و سیما، عضو کمیته تخصصی خاورمیانه «اداره کل اخبار خارجی» صدا و سیما، مدیر نظارت و ارزیابی خبر و برنامه های سیاسی استانها، مدیر نظارت و ارزیابی خبر و برنامه های سیاسی سیما، پژوهشگر ارشد مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه، مدرس دروس علوم سیاسی و روابط بین الملل در دانشگاه و مولف دو کتاب تخصصی در حوزه مسائل خاورمیانه اشاره کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=1904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.