چهار پیشبینی برای سال ۲۰۲۵ شامل موارد زیر است:
۱) استفاده بیشتر از هوش مصنوعی: هوش مصنوعی در تمام جنبههای روابط عمومی، از جمله نوشتن بیانیههای مطبوعاتی و تحلیل دادهها، گسترش خواهد یافت. این فناوری در مدیریت بحران به برندها کمک میکند تا پیش از وقوع مشکلات به آنها واکنش نشان دهند.
۲) تاکید بر اصالت و شفافیت: برندهایی که از هوش مصنوعی استفاده میکنند باید در مورد نقش آن در فرآیندهایشان شفاف باشند تا اعتماد مشتریان حفظ شود.
۳) رشد روابط عمومی محلی: برندها باید استراتژیهای روابط عمومی محلی و سفارشیشده برای هر منطقه ایجاد کنند تا با فرهنگها و جوامع مختلف ارتباط برقرار کنند.
۴) اهمیت رسانههای میکرو و پلتفرمهای دیجیتال و آنلاین: رسانههای میکرو مانند پادکستها و خبرنامههای آنلاین نقش بیشتری پیدا خواهند کرد و برندها میتوانند از این پلتفرمها برای ارتباط مؤثر با مخاطبان خاص استفاده کنند.
این روندها تغییرات عمدهای را در صنعت روابط عمومی در سال ۲۰۲۵ ایجاد خواهند کرد.
منبع خبر:
شارا
/ استقبال از تغییر – ۴ پیش بینی برای صنعت روابط عمومی در سال
2025
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.