• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1503اخبار امروز : 0
7

من بهادر خان «نون خ» هستم!

  • کد خبر : 2008
  • 28 مرداد 1401 - 10:30
من بهادر خان «نون خ» هستم!

یدالله شادمانی، بازیگر سریال «نون خ» که این روزها تقریبا از بازیگران پرکار تلویزیون شناخته می‌شود، درباره شروع فصل جدید «نون خ» سعید آقاخانی گفت: «نون خ ۴» ان‌شاءالله از شهریور امسال و تا پایان تابستان کلید می‌خورد و من هم نقش بهادر خان را ادامه خواهم داد.

شادمانی که از حضورش در فصل جدید «نون خ» خبر داد، معتقد است: اگر تلویزیون از افراد باتجربه‌ای همچون سعید آقاخانی که خودش را به مردم ثابت کرده استفاده کند، قطعا می‌تواند مخاطبان گذشته‌اش را به‌ دست بیاورد.

یدالله شادمانی که در فصل اول سریال «مستوران» ایفای نقش داشت، در گفت‌وگویی با ایسنا از حضورش در فصل دوم این مجموعه و ادامه‌دار بودن نقشش خبر داد.

وی گفت: مدتی است مشغول بازی در فصل دوم «مستوران» هستم. به نظرم «مستوران» تجربه خیلی خوب و جالبی بود. همان‌طور که دیدید نقش یک موجود دیوصفت را داشتم که روی شانه حمیدرضا آذرنگ(بازیگر) می‌نشست و ایشان را تحت کنترل خودش می‌گرفت، از او بیگاری می‌کشید و کتکش می‌زد. در کل نقشم تخیلی بود اما خیلی دوستش داشتم و به نظرم جالب بود. در فصل دوم این مجموعه هم هستم و بیشتر با خانم‌ رابعه اسکویی بازی دارم. امیدوارم مخاطبان این مجموعه را پسندیده باشند.

شادمانی سپس درباره حضورش در سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی هم توضیح داد: در این مجموعه هم نقش پدر خانواده را دارم که پسرش در زندان است و به دلیل شرایط کرونا از زندان آزاد می‌شود، دوباره به سمت کار خلاف می ‌رود و …. من در این سریال نقش یک پدر آلزایمری و فراموش‌کار را باز می کنم. در مجموع پنج جلسه بیشتر در «آزادی مشروط» حضور نداشتم اما در کل تجربه کار با آقای ده‌نمکی بسیار عالی بود، ایشان انسان فرهیخته، صبور و خوش اخلاقی هستند.

من یدالله شادمانی، بهادر خان «نون خ» هستم
یدالله شادمانی در نون خ

بهادر خان «نون خ ۴» هستم

او در ادامه درباره حضورش در فصل چهارم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی هم گفت: فصل جدید این مجموعه هم شهریور ماه و تا پایان تابستان کلید می خورد و من همان نقش بهادر خان، شوهر خواهر آقای آقاخانی را ایفا می‌کنم. به نظرم این مجموعه جای خودش را میان مردم باز کرده و واقعاً درخشید که به خاطر هنرمندی آقای آقاخانی است. آقاخانی یک بازیگر توانمند و کارگردان زبردستی است که کارش را بلد است. من در سریال «راز بقا» هم با ایشان همکاری کردم و بسیار خرسندم. ایشان به من گفتند مرا تازه پیدا کرده و هر کاری داشته باشد محال است رهایم کند.

این بازیگر درباره اینکه آیا سریال‌های فعلی تلویزیون را دنبال می‌کند و می‌پسندد و فکر می‌کند دلیل افت مخاطبان تلویزیون چیست؟ اظهار کرد: گاهی سریال‌ها را تماشا می‌کنم اما بیشتر سرکار هستم و معتقدم مخاطبان حق‌ دارند که از وضعیت سریال‌های تلویزیون راضی نیستند.‌ من فکر می‌کنم دلیل اصلی این اتفاق به داستان‌ها مربوط می شود که جذابیتی ندارند. نویسنده که قوی باشد و داستان خوبی داشته باشد مخاطب را جذب می‌کند اما متاسفانه خیلی کم اتفاق می‌افتد سریالی بتواند مخاطب را جذب خود کند.

بازیگر سریال‌های بچه مهندس، پدر پسری، راز بقا، آفتاب پرست، سیاوش و قورباغه سپس درباره پیشنهادش به مدیران تلویزیون در جهت بهبود شرایط هم گفت: من کوچک‌تر از آنم که بخواهم اظهارنظر یا راهنمایی کنم اما به هر حال هر مدیر و مسئولی باید ابتدا در خودش توانمندی کاری را ببیند که آیا می‌تواند فلان مسئولیت را انجام بدهد و اداره کند یا خیر و سپس قبول کند. اگر بنده‌ی نوعی نتوانم نقشی را ایفا کنم، با صراحت می‌گویم بازی نمی کنم. یک مسئول هم اگر واقعاً در خودش این توانمندی را نمی بیند قبول نکند. به نظرم تلویزیون اگر از افراد موفقی مثل سعید آقاخانی که واقعاً خودشان را طی این سالها به مردم ثابت کرده اند و مردم هم دوستشان دارند، استفاده کند قطعاً موفق تر خواهد شد و مخاطبان گذشته اش را به دست می‌آورد.

من یدالله شادمانی، بهادر خان «نون خ» هستم
سعید آقاخانی و یدالله شادمانی

تلویزیون بهتر از شبکه نمایش خانگی است

یدالله شادمانی در پایان درباره اینکه خودش را بیشتر بازیگر تلویزیون می داند یا شبکه نمایش خانگی؟ تاکید کرد: تلویزیون بهتر است چون در دسترس همه قرار دارد اما پلتفرم ها اینگونه نیست و تعداد محدودی می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. تلویزیون در همه خانه ها وجود دارد و اگر سریال های قوی و جذابی برایش ساخته شود، مخاطبانش خیلی بیشتر از پلتفرم ها خواهد بود. به عنوان مثال اگر سریال «راز بقا» در تلویزیون پخش می شد، به نظرم ۱۰۰ درصد موفقیتش بیشتر می شد. تلویزیون راحت‌تر می‌تواند مخاطب جذب کند البته اگر کار خوب ارائه بدهد. امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری بیفتد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.