• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 6 June - 2025
9

 آینده بازاریابی فین تک در سال ۲۰۲۵

  • کد خبر : 20523
  • 01 بهمن 1403 - 9:38
 آینده بازاریابی فین تک در سال ۲۰۲۵

بازاریابی فین تک /

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بازاریابی فین‌تک در سال ۲۰۲۵ با روندهایی همچون شخصی‌سازی با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل داده‌ها، بازاریابی مکالمه‌ای، و ادغام با متاورس و وب ۳.۰ تحول خواهد یافت.

شرکت‌های فین‌تک با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین قادر خواهند بود تا داده‌های مشتریان را تحلیل کرده و پیام‌های بازاریابی شخصی‌شده ایجاد کنند.

همچنین، بازاریابی صوتی و استفاده از دستیارهای مجازی مانند آمازون الکسا و گوگل اسیستنت (Google Assistant) نقش مهمی در جذب مشتریان خواهد داشت.

در کنار این، متاورس و وب ۳.۰ به شرکت‌های فین‌تک فرصتی برای ارائه خدمات مالی نوآورانه در محیط‌های دیجیتال فراهم می‌کند. امور مالی جاسازی‌شده نیز به این روند افزوده خواهد شد، جایی که خدمات مالی به طور یکپارچه در اپلیکیشن‌های دیگر ادغام می‌شوند.

با افزایش آگاهی اجتماعی مشتریان، بازاریابی فین‌تک باید به پایداری و اخلاق توجه بیشتری داشته باشد.

همچنین، اینفلوئنسر مارکتینگ و بازاریابی مبتنی بر جامعه نیز در جذب نسل‌های جوان و ایجاد اعتماد در مشتریان مهم خواهند بود. در نهایت، تغییرات نظارتی در صنعت فین‌تک و لزوم انطباق با قوانین جدید، از جمله GDPR، چالش‌های جدیدی برای بازاریابان ایجاد خواهد کرد.

 

منبع خبر:
شارا
/  آینده بازاریابی فین تک در سال ۲۰۲۵

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=20523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.