• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 1 July - 2025
8

بحران روابط عمومی در مورد بلیک لایولی و جاستین بالدونی

  • کد خبر : 20776
  • 02 بهمن 1403 - 16:39
بحران روابط عمومی در مورد بلیک لایولی و جاستین بالدونی

 بحران روابط عمومی / در هفته‌های اخیر، صنعت روابط عمومی هالیوود با بحران‌های پیچیده‌ای مواجه شده است. از اتهامات مربوط به انتشار مقالات تا برنامه‌ریزی کمپین‌های تخریبی از طریق پیامک‌ها، روابط عمومی سلبریتی‌ها در مورد بلیک لایولی و جاستین بالدونی مورد توجه قرار گرفته است.

 بحران روابط عمومی / شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در هفته‌های اخیر، صنعت روابط عمومی هالیوود با بحران‌های پیچیده‌ای مواجه شده است. از اتهامات مربوط به انتشار مقالات تا برنامه‌ریزی کمپین‌های تخریبی از طریق پیامک‌ها، روابط عمومی سلبریتی‌ها در مورد بلیک لایولی و جاستین بالدونی مورد توجه قرار گرفته است.

در پرونده‌ای که در دسامبر ۲۰۲۴ در نیویورک تایمز منتشر شد، لایولی ادعا کرد که بالدونی، همبازی او در فیلم “It Ends With Us”، به همراه شرکت تولیدی‌اش، روابط ‌عمومی‌ها را برای راه‌اندازی یک کمپین تخریبی علیه او قبل از اکران فیلم در تاریخ ۹ اوت ۲۰۲۴ استخدام کرده است.

این شکایت همچنین به دلیل نگرانی‌های لایولی در مورد آزار جنسی و سوءرفتار توسط بالدونی و هم‌تولیدکننده‌اش جیمی هیث مطرح شده است.

این اتهامات و پیامک‌های منتشر شده در نیویورک تایمز که به نحوه همکاری مشاوران روابط عمومی برای تضعیف اعتبار لایولی اشاره دارند، باعث شگفتی خوانندگان و مخاطبان شده است. این پیام‌ها حاکی از این هستند که تیم روابط عمومی در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک روایت منفی علیه لایولی قبل از انتشار فیلم بودند.

در واکنش به این اتهامات، تیم بالدونی از تمامی ادعاها دفاع کرده و پرونده‌ای ۲۵۰ میلیون دلاری علیه نیویورک تایمز به دلیل افترا و نقض حریم خصوصی تشکیل داد.

همچنین، تیم بالدونی اخیراً شکایت دیگری به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار علیه لایولی، مشاور روابط عمومی‌اش اسلون و همسرش رایان رینولدز به اتهام اخاذی، افترا و نقض حریم خصوصی تنظیم کرده است.

در همین حال، به نظر می‌رسد که این وضعیت سوالات جدیدی را درباره شیوه‌های روابط عمومی سلبریتی‌ها به ویژه در دوران رسانه‌های اجتماعی مطرح کرده است. برخی کارشناسان روابط عمومی این رفتارها را نگران‌کننده می‌دانند و معتقدند که در صنعت روابط عمومی برخی از تصمیمات اخلاقی اشتباه اتخاذ می‌شود، به‌ویژه در مواقع بحران.

کیتلین مک‌کلانگ، کارشناس روابط‌ ‌عمومی، معتقد است که این رویداد باعث افزایش بی‌اعتمادی عمومی به این صنعت شده است. او اشاره کرد که گاهی اوقات تیم‌های روابط عمومی برای پیشبرد منافع مشتریان خود ممکن است از روش‌های غیراخلاقی استفاده کنند که این مسئله می‌تواند اعتماد مردم را خدشه‌دار کند.

با ادامه روند شکایت‌ها و اتهامات، به نظر می‌رسد که این پرونده ممکن است باعث تغییراتی در صنعت روابط عمومی شود و استانداردهایی جدید برای نحوه مدیریت بحران‌ها و تعامل با رسانه‌ها تعیین کند. بسیاری از افراد در صنعت روابط عمومی نگران این هستند که این رویدادها می‌تواند تصویر صنعت را برای مدت طولانی تحت تاثیر قرار دهد.


منبع خبر:
شارا
/  بحران روابط‌عمومی در مورد بلیک لایولی و جاستین
بالدونی

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=20776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.