• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 6 June - 2025
5

ویترین روزنامه ها/ هشدار «پیام ما» نسبت به تخریب آثار تاریخی برای تولید محتوا توسط برخی از بلاگرها/روایت «قدس» از زندگی دردریایی از تبلیغات شبکه های اجتماعی و تلویزیون

  • کد خبر : 20809
  • 03 بهمن 1403 - 9:23
ویترین روزنامه ها/ هشدار «پیام ما» نسبت به تخریب آثار تاریخی برای تولید محتوا توسط برخی از بلاگرها/روایت «قدس» از زندگی دردریایی از تبلیغات شبکه های اجتماعی و تلویزیون

ویترین روزنامه ها / شفقنا رسانه_ صفحه یک روزنامه‌ها به عنوان ویترین در مقابل چشم خواننده است به همین جهت انتخاب تیتر، عکس و مطالب فرعی در این صفحه اهمیت زیادی دارد تا خواننده را به داخل متن بکشاند و همراه خود کند. در این گزارش سعی کردیم با نگاهی به روزنامه‌های امروز، آن‌هایی که دارای مطالب خوب و مخاطب محور و یا محل نقد و بحث هستند، مورد بررسی قرار دهد.

ویترین روزنامه ها / به گزارش شفقنا رسانه، «بلاگرها، تهدید جدید میراث فرهنگی» تیتر روزنامه پیام ما است که در گزارشی نسبت به تخریب آثار تاریخی برای تولید محتوای پرمخاطب توسط بلاگرها هشدار داد و نوشت:« تلاش یک بلاگر برای جذب مخاطب بیشتر باز هم بهانه ای شد برای مرور خلاهای بسیار در حوزه میراث فرهنگی، از نبود ضمانت اجرایی قوانین در برخورد با متخلفان حوزه میراث فرهنگی تا کوتاهی دستگاه های متولی در آگاهی بخشی عمومی درباره اهمیت میراث فرهنگی کشور نسب نشدن تابلوی اطلاعات اثر در محوطه اطراف آن. اقدام این بلاگر به گفته مدیران میراث استان منجر به وارد آمدن دو میلیارد خسارت به میراث فرهنگی شد.»

«چه کسی سلیقه‌ام را دزدید؟» تیتر روزنامه قدس است که در مطلبی به زندگی در دریایی از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، سکوهای خرید و حتی پیام‌های بازرگانی تلویزیون اشاره کرد. این روزنامه نوشت: «اوضاع از زمان کرونا به بعد بدتر هم شد. اینکه خیلی‌ها به فکر می‌افتادند مثلاً در دوران دورکاری یا قرنطینه و در امان ماندن از شر کووید، چه فیلمی را ببینند و سرگرمیشان چه باشد؟ در همان زمان، شبکه‌های اجتماعی وارد مرحله‌ای چندرسانه‌ای‌تر شدند، با پادکست‌های صوتی و ویدئوهای تیک‌تاک که صداها و چهره‌ها را برجسته می‌کردند و نسل جدیدی از فالوورها یا دنبال‌کنندگان شخصیت‌ها را می‌ساختند. وقتی زندگی کسی را به‌طور آنلاین با کنجکاوی دنبال کنید، شاید دلتان بخواهد بدانید آن فرد چه چیزی برای صبحانه توصیه می‌کند یا شب در رختخواب چه چیزی می‌پوشد. امروز اوضاع بغرنج‌ترهم شده چون می‌بینیم محتوای پست‌های خودکار شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش شبیه هم‌ شده‌اند و گاهی اوقات هوش مصنوعی پشت این پست‌هاست. »

در ادامه صفحه یک سایر روزنامه ها را ببینید…


منبع خبر:
شفقنا
/ ویترین روزنامه ها/ هشدار «پیام ما» نسبت به تخریب آثار تاریخی
برای تولید محتوا توسط برخی از بلاگرها/روایت «قدس» از زندگی در
دریایی از تبلیغات شبکه های اجتماعی و تلویزیون

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=20809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.