روابط عمومی های ایران / شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || دومین شماره فصلنامه تخصصی «روابط عمومی های ایران» با محوریت موضوع الزامات تعامل با نسل نو و الزامات روابط عمومیها در مواجهه با تغییر ذائقه مخاطبان منتشر شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، در این شماره به موضاعتی همچون «اینترنت چگونه نسل زد را به این شکل ساخت؟»،«تضاد هویتی نسل زد و تاثیر آن بر روابط بین نسلی»، «نسل زد و انقلاب رسانهای آن؛ بایستهها و الزامات اطلاعرسانی دولت»،«نسل Z، مصرف رسانهای و کنش سیاسی در ایران»، «تاثیر فرزندان نسل z بر هزینههای ارتباطی و فرهنگی خانوادهها» و «مهارتهای ارتباطی «نسل زد» در محیط کار حرفهای؛ تواناییها و ضعفها» پرداخته شده است.
همچنین در این شماره دو کتاب «هنر رهبری از طریق روابط عمومی: آینده ارتباطات مؤثر» و « روزنامهنگاری در عصر نسل Z» معرفی شده است.
میزگردی راجع به «تفاوتهای نسلی که مدیران روابط عمومی باید بدانند» با حضور علیاصغر سیدآبادی پژوهشگر حوزه کودک و نوجوان، امیرحسن موسوی، پژوهشگر و مدیر روابط عمومی سابق دیجیکالا و مجتبی علیزاده، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری از دیگر بخشهای این فصلنامه است.
فصلنامه تخصصی روابط عمومی های ایران به منظور ترویج پژوهش ها، دانش و تجربهها، مهارتهای کاربردی، توسعه گفتمان علمی در نظام ارتباطات و اطلاعرسانی دستگاههای اجرایی کشور، ایجاد مرجعیت اطلاعاتی، آموزشی و تحلیلی معتبر در حوزه روابط عمومی و انعکاس دیدگاههای صاحب نظران و پژوهشگران و کارشناسان روابط عمومی با صاحب امتیازی دبیرخانه شورای اطلاعرسانی دولت و مدیرمسئولی محمد گلزاری منتشر میشود.
فایل این فصلنامه را از اینجا دریافت کنید
منبع خبر:
شارا
/ دومین شماره فصلنامه «روابط عمومیهای ایران» منتشر شد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.