شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || پرداختن به تقویت هویت محله ها، برگزاری جشنواره های محله محور با رویکرد توسعه هویت اجتماعی مناطق کمتربرخوردار و افزایش شور و نشاط شهروندان، از دیگر موضوعات قابل طرح در این همایش بود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکز مازندران، همایش روابط عمومیهای شهرداری های استان همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و محوریت پاسداشت چهل و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف هم اندیشی مدیران این حوزه مهم سازمانی و انتقال تجربیات عملکرد روابط عمومی ها در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی علی الخصوص راهبردهای رسانه ای به میزبانی شهرداری سرخرود برگزار شد.
در این همایش که کارشناسان صاحب نظر حوزه امور شهری و شوراهای استانداری مازندران نیز حضور داشتند، مدیران امر به مهندسی روابط عمومیها در برندینگ شهری تأکید و مباحثی چون ترویج فرهنگ سرمایه گذاری و آینده نگری برای شهر ایده آل شهروندان، ایجاد شهر خلّاق و هوشمند مطرح شد.
ضرورت ایجاد پیوست های فرهنگی و اجتماعی برای پروژه های شهری از سوی روابط عمومیها و مدیران حوزه فرهنگی، ایجاد یک ساز و کار عملیاتی برای ارتقاء سرمایه اجتماعی شهرها به منظور افزایش اعتماد عمومی مردم، پرداختن به تقویت هویت محله ها، برگزاری جشنواره های محله محور با رویکرد توسعه هویت اجتماعی مناطق کمتربرخوردار و افزایش شور و نشاط شهروندان، از دیگر موضوعات قابل طرح در این همایش بود.
گفتنی است در این همایش مقرر گردید در آینده ای نزدیک شورای مدیران روابط عمومی به منظور ساختار سازی فعالیت های روابط عمومی شهرداری های استان تشکیل تا ضمن هم افزایی مدیران، سیاست های مدوّن و هماهنگی در اعم فعالیت های این حوزه ایجاد شود.
منبع خبر:
شارا
/ در همایش روابط عمومی های شهرداری های مازندران مطرح شد:
مهندسیِ روابط عمومی ها در برندینگ شهری
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.