• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1481اخبار امروز : 0
5

۲ سریال جدید از ساترا مجوز گرفتند

  • کد خبر : 2233
  • 31 مرداد 1401 - 5:32
۲ سریال جدید از ساترا مجوز گرفتند

در آخرین نشست شورای پروانه تولید سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، محمدرضا شفیعی و حجت قاسم زاده اصل برای تولید سریال‌های «قمارباز» و «راه های فرعی» از ساترا مجوز گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ساترا، در آخرین جلسه ی شورای صدور مجوز تولید ساترا، چهار طرح ارسال شده به دبیرخانه شورا مورد بررسی قرار گرفتند و طرح های «قمار باز» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و «راه های فرعی» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل تایید شدند.
بنابراین گزارش، در ادامه‌ی جلسه، طرح «قهوه ترک» به نویسندگی محمدرضا رضایی راد و نغمه ثمینی و کارگردانی منیر قیدی که توسط رسانه «فیلم نت» ثبت شده بود ، مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر گردید دو نفر از اعضای شورا در نشست مشورتی با نویسنده و کارگردان، طرح سریال را ارزیابی کنند.
آخرین طرح بررسی شده در جلسه شورا، «بامداد خمار» به نویسندگی محمد داوودی و تهیه کنندگی حسن مصطفوی بود که مقرر گردید جلسه کارشناسی با نویسنده و تهیه کننده برگزار و نتیجه جلسه مشورتی برای شورا ارسال شود.
لازم به ذکر است شورای صدور مجوز تولید به عنوان یکی از شوراهای تخصصی ساترا، مسئول صدور مجوز تولید سریال ها و برنامه ها برای انتشار در رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است و اعضای حقیقی و حقوقی این شورا به صورت منظم هر هفته دو بار تشکیل جلسه می دهند و طرح های وصول شده به دبیرخانه را مورد بررسی و کارشناسی قرار می دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.