مشخصات کتاب:
- عنوان کتاب: نظریههای رسانههای جدید
- نویسندگان: دنیز ینگین، تأمر بایرک، پیتر لنگ
- مترجمان: دکتر علی اصغر کیا و علیرضا شواخی زواره
- ویراستار علمی: دکتر فرزانه کوهی
- ناشر: انتشارات علوم خبری
- چاپ اول: ۱۴۰۳
- قیمت: ۲۷۰۰۰۰ تومان
تعداد صفحات: ۲۰۵
آدرس: مرکز پخش تهران، میدان انقلاب، کارگر جنوبی، خیابان شهید وحید نظری، پلاک ۹۹، طبقه اول
نشر: دوم آوای نور
تلفن: ۶ و ۶۶۹۶۷۳۵۵
کتاب نظریههای رسانههای جدید به تحلیل تحولات رسانههای دیجیتال و ارتباطات در عصر فناوریهای نوین میپردازد. این اثر به بررسی مفاهیم نوینی مانند هوش مصنوعی، وب معنایی، متاورس و سرمایهداری دیجیتال میپردازد. نویسندگان در چهار فصل به موضوعاتی نظیر پروسه ارتباطات، فرهنگ مشارکتی، تحلیل انتقادی از پدیدههای رسانهای نوین و اصطلاحات جدید پرداختهاند. این کتاب به عنوان یک مرجع علمی و کاربردی برای پژوهشگران و دانشجویان حوزه رسانهها، درک بهتری از تحولات جاری در رسانههای جدید را فراهم میآورد.
.اموزش تخصصی روابط عمومی درایران
اخبار و اطلاعات تخصصی به روز و مطالب تخصصی روابط عمومی
خدمات مشاوره و تحقیق و ترجمه و
https://t.me/prbooknet