• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
4

چه تغییراتی در انتظار «مستوران ۲» است؟

  • کد خبر : 2312
  • 31 مرداد 1401 - 20:10
چه تغییراتی در انتظار «مستوران ۲» است؟

تهیه‌کننده سریال «مستوران» درباره فصل دوم این مجموعه تاریخی چنین بیان کرد که نسبت به فصل قبل از قصه‌ها و افسانه‌های ایرانی بیشتر استفاده شده است و از این رو مناسب عید نوروز و ماه مبارک رمضان است.

عطا پناهی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره تغییر چندباره‌ی کارگردان «مستوران» خاطرنشان کرد: من، هم از همکاری با آقای سید جمال سید حاتمی (کارگردان اول) خیلی راضی بودم و هم از همکاری با آقای مسعود آب پرور بسیار زیاد راضی بودم؛ ضمن اینکه خروجی کار و قسمت‌هایی که ایشان کار کردند هم برای ما و هم برای استودیو بادبان بسیار مطلوب بود و در عین حال بازخوردها از سریال راضی‌کننده بود، اما با توجه به برنامه زمانی تولید ما و برنامه‌های آقای آب‌پرور فکر کردیم شاید بشود با کارگردان دیگری کار را پیش ببریم تا تداخل برنامه‌ای نداشته باشیم.

تهیه‌کننده «مستوران» در پاسخ به اینکه طی گفت‌وگوی ایسنا با مسعود آب پرور این کارگردان اعلام کرد که فعلا پروژه‌ای را در دست ساخت ندارد، توضیح داد: درست است آقای آب‌پرور اکنون سر پروژه‌ای نیستند و دلیل تغییر این نبوده اما برنامه ایشان در درازمدت با تولید «مستوران» همخوانی نداشت؛ به دلیل اینکه این پروژه حداقل تا آماده شدنش یک سال زمان می برد، به همین خاطر یک کارگردان باید جای دیگری قولی نداده باشد تا پروژه را تمام کند. ایشان اکنون سرِ کاری نیستند اما قرار است با یکدیگر سر چندین طرح و ایده صحبت کنیم تا ان شاءالله بتوانیم به نتیجه برسیم و کارهای جدیدی را استارت بزنیم.

او گفت: همانطور که آقایان سید حاتمی و آب پرور خوب و درجه یک بودند، آقای هاشمی هم این روند را ادامه خواهند داد و مردم حتماً قسمت هایی که ایشان کارگردانی می کند را هم دوست خواهند داشت.

این تهیه‌کننده همچنین اعلام کرد: چند روزی است که تصویربرداری «مستوران ۲ » آغاز شده و در همان شهرک مستوران مشغول کار هستیم و بعدها خارج از شهرک هم خواهیم رفت. فصل دوم این مجموعه را آقای محمد حنیف نوشته‌اند. «مستوران ۲ » دارای فضایی است که نسبت به فصل قبل از قصه‌ها و افسانه‌های ایرانی بیشتر در آن استفاده شده و فکر می‌کنم برای پخش در هر زمانی به خصوص عید نوروز و ماه مبارک رمضان مناسب باشد.

پناهی در پایان گفت: تا اوایل اسفند ۱۴۰۱ کار تصویربرداری «مستوران ۲» به پایان می رسد. در حال حاضر هم کارهای پس تولید را همزمان با تدوین به شکل موازی پیش می‌بریم و ان شاءالله تمام قسمت های مستوران تا آخر سال آماده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تصویربرداری فصل دوم سریال «مستوران» به کارگردانی سید علی هاشمی و تهیه کنندگی عطا پناهی چند روز اخیر در شهرک مستوران کلید خورد.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی مسعود آب پرور و سید جمال سید حاتمی تابستان امسال از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال عاشقانه ای برگرفته از قصه ها و افسانه های کهن ایرانی است.

مستوران محصول سازمان هنری رسانه ای اوج بوده و استودیو بادبان مجری طرح این پروژه است.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی‌، رویا میرعلمی‌، بیژن بنفشه خواه‌، علی دهکردی، مزدک رستمی، الهام جعفرنژاد، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی و … از بازیگران فصل اول مستوران بودند. بازیگران اضافه شده در فصل دوم بزودی معرفی می شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.