میانگین تعداد بینندگان این تبلیغات نیز افزایش زیادی داشته و از ۲۴.۴ میلیون نفر در سال ۱۹۶۵ به بیش از ۱۱۵ میلیون نفر در سال ۲۰۲۴ رسیده است. این افزایش تعداد بینندگان باعث شده تا سوپربول به یکی از مهمترین پلتفرمها برای تبلیغات تجاری تبدیل شود.
در ۲۵ سال گذشته، هزینه تبلیغات سوپربول به شدت افزایش یافته و از حدود ۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۰ به ۸ میلیون دلار در سال ۲۰۲۵ رسیده است. علاوه بر این، تبلیغات در این رویداد نه تنها در روز بازی، بلکه به دلیل خلاقیت و تأثیر فرهنگی، برای تبلیغکنندگان ارزش طولانیمدت ایجاد میکند.
منبع خبر:
شارا
/ افزایش هزینه تبلیغات مسابقه سالانه فوتبال
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.