تبعیض سنی در ارتباطات / بهعنوان مدیرعامل SEC Newgate UK و یک زن بالای ۵۰ سال، این موضوع برای من اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل، امسال ما شروع کردیم تا گواهی Age Accredited از سازمان ۵۵/Redefined را دریافت کنیم. این سازمان به کسبوکارها کمک میکند تا نیروی کار و مشتریان بالای ۵۰ سال را جذب، رشد دهند و با آنها ارتباط برقرار کنند.
مشکل اصلی در استخدام، ابزارهای هوش مصنوعی است که بسیاری از آژانسها برای جذب نیروی کار استفاده میکنند. این ابزارها بهطور ناخودآگاه افراد ۲۵ تا ۴۰ ساله را ترجیح میدهند. اما مشکل اینجاست که بیشتر مشتریان هنوز فکر میکنند که افراد جوانتر از استعدادهای بیشتر و بهتری برخوردارند.
در مورد نگهداشتن نیروهای بالای ۵۰ سال، آژانسها وضعیت بهتری ندارند. بسیاری از افراد با تجربه بهویژه در آستانه ۵۰ سالگی صنعت را ترک میکنند، درست زمانی که در اوج تجربه و توانمندیهای خود هستند.
در دیگر صنایع مانند خدمات مالی و خردهفروشی، سیاستهای منابع انسانی بهطور بهتر و بیشتری برای حفظ افراد در دهههای ۶۰ و ۷۰ سالگی استفاده میشود. اگر نتوانیم نیروی کار بالای ۵۰ سال را نگه داریم، تجربه و دانش ارزشمند این افراد را از دست میدهیم.
در نهایت، نیروی کار بالای ۵۰ سال تنها تجربه و استقامت بیشتر به تیمها میآورد، بلکه دیدگاههای متفاوتی را هم وارد میکند. بنابراین باید از این نیروی ارزشمند استفاده کرده و از ضعفهای استراتژیک جلوگیری کنیم.
منبع خبر:
شارا
/ از تبعیض سنی تا تعادل: دلایل تجاری توجه به تبعیض سنی در
ارتباطات
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.