• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
2

آخرین اطلاعیه معاونت مطبوعاتی درباره‌ی اینترنت خبرنگاران

  • کد خبر : 2391
  • 01 شهریور 1401 - 12:17
آخرین اطلاعیه معاونت مطبوعاتی درباره‌ی اینترنت خبرنگاران

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در اطلاعیه ای اعلام کرد، خبرنگاران متقاضی اینترنت تا پنجم شهریورماه مهلت دارند با مراجعه به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند»، نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی اعلام کرده است: از خبرنگارانی که اسامی آن‌ها (به‌عنوان لیست پایانی) در روز ۳۱ مردادماه از سوی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شده است، تا ساعت ۱۵ روز شنبه ۵ شهریورماه مهلت دارند با مراجعه به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند»، نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیشتر و طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود، خبرنگارانی که در مرحله اول، مشمول دریافت اینترنت هدیه نشده‌اند، تا روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه مهلت دارند با ورود به بخش خبرنگاران سامانه جامع رسانه‌ها نسبت به تکمیل مدارک و ارسال مستندات خود اقدام کنند تا اسامی آن‌ها به‌عنوان لیست متمم و نهایی ارسال شود.

لیست مذکور پس از بررسی و تایید نهایی در روز ۳۱ مردادماه برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شد.

بر این اساس، خبرنگاران محترم تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۵) روز شنبه ۵ شهریورماه، می‌توانند با مراجعه به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» به نشانی my.gov.ir نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.

لیست مذکور، آخرین لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی به وزارت ارتباطات است و پس از پایان مهلت مقرر، اسامی خبرنگاران متقاضی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فعال‌سازی اینترنت به اپراتورها ارسال می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.