سفارشی سازی در روابط عمومی / به گزارش روابطعمومی انتشارات کارگزار روابطعمومی، این اثر باهدف ارائهٔ راهکارهای کاربردی برای طراحی و اجرای برنامههای روابطعمومیِ متناسب با ویژگیها و نیازهای هر سازمان تدوین شده است.
بر اساس اطلاعات منتشرشده، کتاب در ۲۴۴ صفحه و در شمار ۵۰۰ نسخه، در اختیار علاقهمندان حوزهٔ ارتباطات و روابطعمومی قرار خواهد گرفت. مؤلف در این اثر، ضمن تشریح مبانی سفارشیسازی و تفاوتهای آن با شخصیسازی، به بررسی ابزارها و روشهای نوینی میپردازد که میتوانند در طراحی پیام، رویدادها و کمپینهای رسانهای کارآمد باشند.
علاقهمندان میتوانند برای تهیهٔ این کتاب با شمارههای ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹ و ۶۶۹۴۳۶۷۰ تماس بگیرند. همچنین جزئیات بیشتر در پایگاههای اینترنتی www.irancpr.ir، www.shara.ir و www.kpri.ir در دسترس است.
شارا
/ کتاب «راهنمای سفارشیسازی در روابطعمومی» بهزودی
منتشر میشود
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.