مخاطبان سیاه پوست / یافتههای اصلی:
55% از زمان مصرف رسانهای توسط آمریکاییهای سیاه پوست صرف تماشای تلویزیون میشود.
۷۳% از افراد سیاهپوست برای دسترسی به سه یا بیشتر خدمات استریم هزینه میپردازند، و ۱۸% از خانوادههای سیاهپوست تلویزیونی برای برنامههای زنده از طریق توزیعکنندگان برنامهریزی ویدئویی چندکاناله مانند YouTube TV، fuboTV و Hulu Live پرداخت میکنند.
۶۷% از مخاطبان سیاهپوست در ایالات متحده گفتند که در محتوای تلویزیونی، نمایندگی کافی از آمریکاییهای سیاهپوست وجود ندارد. همچنین ۶۱% از مخاطبان اسپانیاییزبان در ایالات متحده، ۶۰% از مخاطبان آسیای-آمریکایی (AAPI) و ۳۸% از مخاطبان بومی/سرخپوست ایالات متحده اظهار داشتند که دوست دارند بیشتر نمایندگی از گروههای هویتی خود را در تلویزیون مشاهده کنند.
۳۵% از آمریکاییهای سیاه پوست اعتقاد دارند که برندها سیاهپوستان را بهعنوان یک هویت واحد در تبلیغات نشان میدهند و تنوع سیاهپوستان را بهطور دقیق نشان نمیدهند. علاوه بر این، ۵۹% از افراد سیاهپوست گفتهاند که از برندی خرید نمیکنند اگر گروه هویتی آنها در تبلیغات بهطور دقیق نمایندگی نشود.
این تحقیق بهطور کامل نشاندهنده شکافها و فرصتهای موجود در نحوه نمایش و نمایندگی گروههای سیاه پوست در رسانههاست و به برندها پیشنهاد میکند که چگونه میتوانند ارتباط بهتری با این مخاطبان برقرار کنند و همزمان تنوع و شمولیت بیشتری در تبلیغات خود ایجاد کنند.
منبع خبر:
شارا
/ چه رسانههایی توسط مخاطبان سیاهپوست مصرف میشود؟
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.