روابط عمومی و صنعت / به گزارش عصر اصفهان، آنچه که علاقمندان در ابن کتاب می خوانند شامل معرفی رویکرد Lean Management یا همان مدیریت ناب در سازمان های خدماتی است . سازمان های که قلب ارایه خدمت به مردم هستند و نقشی اساسی در شکل گیری رضایتمندی شهروندان نسبت به دولت ها دارند . این کتاب حول پنج سرفصل اصلی تلاش نموده است تا خوانندگان را به درک بهتری نسبت به ابن سبک نوین مدیریتی سوق دهد. سبکی که به قول نویسنده کتاب در فرهنگ ایرانی اسلامی مان ریشه عمیقی دارد که در جای جای کتاب به آن اشاره شده است .
این فصول عبارتند از:
تفکر فلسفی زیربنای تفکر ناب
تفکر ناب، زیربنای شکل دهی رهبر ناب
رهبر ناب ،شکل دهنده فرهنگ سازمانی ناب
مکانیسم های ناب ، ابزار رهبران ناب
و نهایتا روابط عمومی ناب، رمز موفقیت مدیریت ناب
البته فصول دیگری نیز در لابلای ابن پنج فصل اصلی در جهت تبیین بیشتر موضوع کتاب و معرفی این سبک قدرتمند ارایه شده است.
این کتاب توسط دکتر هادی زمانی که در کارنامه خود آثاری چون روابط عمومی اثربخش و فراگیر ، روابط عمومی زندگی ، روابط عمومی اقتضایی ، مدیریت نخبگان قدرت مردم و … را دارد نگاشته شده است و توسط انتشارات سیمای شرق به زیور چاپ دوم رسیده است .
اثر از نثری روان و روایی و با استفاده از زبانی داستانی تلاش نموده است تا با ذهن مخاطب همبستاری را ایجاد نماید .
علاقه مندان جهت تهیه اثر می توانند با شماره های تلفن : ۰۲۱ – ۸۸۹۱۳۳۶۴ و تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۹۰۶۸۷۷
تماس حاصل نمایند.