• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
4

مدیر رادیو اقتصاد: اولویت ما مطالبات منطقی مردم است

  • کد خبر : 2431
  • 01 شهریور 1401 - 14:32
مدیر رادیو اقتصاد: اولویت ما مطالبات منطقی مردم است

مدیر رادیو اقتصاد گفت: هر چند که این رادیو تلاش خود را برای احقاق مطالبات مردمی به کار می‌برد ولی اولویت خود را بر مطالبات منطقی و اصولی می گذارد که موجب حرکت رو به جلوی اقتصادی می‌شود.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی ـ مدیر رادیو اقتصاد ـ  در ادامه مطلب بالا به ایسنا گفت: برخی از مطالبات غیراصولی است که علت آن بی‌اطلاعی از پیامدهای آن است؛ به عنوان مثال در این روزها که شاهد مدیریت قیمت نان و تخصیص یارانه اصولی هستیم و تمام تلاش‌ها برای دستیابی تمامی اقشار جامعه به این قوت اولیه است، امکان دارد مردم به اشتباه خواهان اختصاص یارانه مستقیم به نان و پایین نگه داشتن قیمت‌ها باشند که با این سیاست میلیاردها تومان یارانه نان در اختیار سودجویان قرار می‌گیرد و در این جریان شایسته است که رسانه به صورت فعالانه تر وارد عمل شده و نقش آگاهی  بخش داشته باشد.
اسماعیلی افزود: پرداختن به مطالبات دولت از مردم نیز از دیگر وظایف این رادیوی تخصصی است. بدین معنی که برخی از تصمیمات دولت برای محقق شدن نیاز به یاری و کمک مردمی و جامعه دارد و ما به عنوان رابطه بین مردم و دولت در به ثمر رسیدن این تصمیمات تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم.

وی با اشاره به حجم گسترده برنامه‌های این شبکه در هفته دولت گفت: رادیو اقتصاد در ایام هفته دولت با تولید و پخش شش عنوان برنامه در قالب ۲۲ قسمت به مدت بیش از ۱۴۰۰ دقیقه به انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال اول خود می پردازد. مجموع زمان اختصاص داده شده برنامه‌های رادیو اقتصاد به خدمات دولت در هفته دولت، معادل ۲۴ ساعت یعنی یک روز کامل است که این نشان از اهمیت این اقدامات و انعکاس دستاوردهای خدمتگزاران به جامعه دارد.
مدیر شبکه رادیویی اقتصاد توضیح داد: برنامه «شروع تازه» و برنامه «رهیافت» هر روز به انعکاس فعالیت های اقتصادی دولت می‌پردازد و در برنامه «اندیشه‌ورزان» به بررسی توجه دولت‌ها به مراکز پژوهشی برای استفاده درست از تحقیقات و پژوهش‌های جامعه اندیشکده‌ها می‌پردازیم. برنامه «مسابقه تمام عیار» در قالب مسابقه و مشارکت مردم، سوال‌هایی با محوریت عملکرد دولت در بخشهای مختلف اقتصادی طرح میکند . برنامه «کتاب صوتی» در قالب داستانی، خاطرات داستانی یک کارمند رادیو و تلویزیون در زمان جنگ را مرور می‌کند و برنامه «روی خط بازار» در قالب خبری تحلیلی به موضوعات هفته دولت می‌پردازد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نام گذاری‌های روزهای این هفته از سوی دولت، تلاش شده در همین راستا برنامه‌های این شبکه در تبیین سیاستگذاری این اسامی گام بردارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.