• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1504اخبار امروز : 1
4

آنتن ۲۴ ساعته رادیو اقتصاد به انعکاس دستاوردهای یکساله دولت اختصاص یافت

  • کد خبر : 2462
  • 02 شهریور 1401 - 4:07
آنتن ۲۴ ساعته رادیو اقتصاد به انعکاس دستاوردهای یکساله دولت اختصاص یافت

تهران- ایرنا- مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) با تولید و پخش ۶ عنوان برنامه در قالب ۲۲ قسمت به مدت بیش از ۱۴۰۰ دقیقه به انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال اول خود می‌پردازد.

 محمدرضا مهدیار اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شبکه رادیویی اقتصاد به عنوان صدای اقتصاد ایران وظیفه دارد مهم ترین اتفاقات کشور را رصد کند و در همین راستا در مواجهه با مسائل اقتصادی مرتبط با دولت، تعامل و پیگیری بیشتر داشته باشد.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در شرایط این روزها که سهم دولت از مسائل اقتصادی افزایش یافته است، رسانه مصمم می شود که به مسائل این حوزه بیش از پیش بپردازد و در تمام طول سال پر حجم اخبار مرتبط را انعکاس دهد. 

وی در خصوص اقدامات این شبکه رادیویی در مطالبات مردمی از دولت و گره گشایی مشکلات آنها گفت: مشکلات اقتصادی مردم دسته های مختلفی دارد. بعضی مشکلات ناشی از اطلاع نداشتن مردم از ابزارهای مناسب برای گره گشایی است و نیاز به اقدامات سیاسی در سطح ملی ندارد. مثلا برخی از مشاغل نیاز به آگاهی و آموزش دارند که ما در برخی از برنامه ها کسب و کارها را به مردم آموزش می دهیم و آنان را برای دستیابی به مشاغل و اقتصاد پویا مجهز می کنیم.

آنتن ۲۴ ساعته رادیو اقتصاد به انعکاس دستاوردهای یکساله دولت اختصاص یافت

اسماعیلی افزود: برخی از مشکلات نیز به دلیل قوانین متعارض و یا نظارت ناکافی بر سر راه مردم قرار می گیرد که برای رفع آن نیاز به ورود دولت و بدنه آن است که می توان به برخی از موانع صدور مجوزهای کسب و کار یا قوانین موانعی مشاغل اشاره کرد که با پیگیری می توان به تغییر برخی از مصوبات و قوانین دست و پا گیر امیدوار بود.

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد ادامه داد: ما در رفع موانع مردم که مرتبط با دولت است، حجم بالایی از برنامه ها را اختصاص دادیم و مسلما رفع مشکلات مردم نیاز به تعامل رسانه و دولت دارد. البته برای رفع برخی از موانعی که از اختیار دولت خارج است و مرتبط با تحریم ها یا محدویت های بین المللی است، باید از مسیر خودش اقدام کرد.

وی با اشاره به حجم گسترده برنامه های این شبکه در هفته دولت گفت: رادیو اقتصاد در ایام هفته دولت با تولید و پخش ۶ عنوان برنامه در قالب ۲۲ قسمت به مدت بیش از  هزار ۴۰۰ دقیقه به انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال اول خود می پردازد. مجموع زمان اختصاص داده شده به خدمات دولت به مردم در هفته دولت معادل ۲۴ ساعت یعنی یک روز کامل است که این نشان از اهمیت این اقدامات و انعکاس دستاوردها در رادیو اقتصاد دارد.

اسماعیلی گفت: علاوه بر این از نظر فرم و قالب نیز برنامه مسابقه تمام عیار در قالب مسابقه و مشارکت مردم، برنامه های رهیافت و با اندیشه ورزان در قالب میزگرد، برنامه شروع تازه در قالب ترکیبی مجله ای، برنامه کتاب صوتی در قالب داستانی و برنامه روی خط بازار در قالب خبری تحلیلی به موضوعات هفته دولت میپردازد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.