تجدید حیات پینترست/ برای موفقیت در پینترست، برندها باید به ویژگیهایی توجه کنند که این پلتفرم را در میان گروههای اصلی کاربرانش محبوب کرده است. به گفته چنل لیک، رئیس اینفلوئنسر در بخش West Weber Shandwick، “پینترست یک پلتفرم منحصر به فرد است که در آن مصرفکنندگان برای یافتن الهام، یادگیری و کشف به آن مراجعه میکنند.”
این پلتفرم به جامعهمحوری متکی است و ویژگیهایی مانند فیلتر نوع بدن که برای کاربران جستجوگر ایدههای مد کارایی دارد، به پینترست جذابیت بیشتری بخشیده است. همچنین، این ویژگیها به برندها کمک میکند تا ارتباطی مثبت و سازگار با مخاطبان Gen Z و Millennials (میلیونیالها) برقرار کنند.
یکی از جنبههای حیاتی برای موفقیت در پینترست، وضوح هدف است. برندها باید محتوای خود را با کلمات کلیدی مرتبط بهینهسازی کنند تا با آنچه که مصرفکنندگان به دنبال آن هستند، همخوانی داشته باشد. جاسازی URLهای صفحه فرود یا فروشگاه آنلاین در پینها برای ردیابی ترافیک و افزایش آگاهی از برند بسیار مهم است.
پینترست به برندها این فرصت را میدهد تا با استفاده از انواع مختلف پینها، از جمله تصاویر، چرخ و فلکها و ویدیوها، داستانهای متوالی بسازند. همچنین، این پلتفرم از “محتوای واقعی” که کاربران به آن واکنش مثبت نشان میدهند، حمایت میکند. بر اساس دادهها، برداشتهای تصویر در پینترست از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، ۲۴ درصد افزایش داشته است، در حالی که برداشتهای ویدیویی کاهش یافته است.
برندها باید به محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) توجه ویژه داشته باشند. لیک تأکید میکند که این نوع محتوا که تجربیات واقعی کاربران را نشان میدهد، در پینترست تأثیر زیادی دارد و برندها باید از آن برای ایجاد ارتباطات معتبر و متقاعدکننده بهره ببرند.
منبع خبر:
شارا
/ چگونه برندها میتوانند از تجدید حیات پینترست بهره
ببرند
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.