کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران / این کنفرانس با حضور اساتید برجسته و متخصصان حوزه روابطعمومی و هوش مصنوعی، فرصتی مناسب برای تبادل دانش و تجربه در زمینه شخصیسازی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی فراهم میکند.
سخنرانان و موضوعات کلیدی:
پروفسور باقر ساروخانی: پدر علم جامعهشناسی ارتباطات ایران، با موضوع «شخصیسازی گام نخست در روابطعمومی کیفی»
محمد شکوهییکتا: استاد علم داده دانشگاه استنفورد و دانشمند ارشد علم داده مایکروسافت و اپل، با موضوع «شخصیسازی از سیلیکون ولی تا ایران»
مارک آبراهام: پیشگام شخصیسازی با موضوع «قدرت شخصیسازی در عصر هوش مصنوعی»
مسلم تقیزاده: مشاور هوش مصنوعی و تحول دیجیتال، با موضوع «نقش هوش مصنوعی در ایجاد روابطعمومی شخصیسازی شده»
حسین امامی: پژوهشگر هوش مصنوعی و روابطعمومی، با موضوع «شخصیسازی محتوا در روابطعمومی: بررسی نمونههای موفق در سازمانهای بزرگ»
سید رضوان جلیلیان: طراح و برنامهنویس، با موضوع «تأثیر شخصیسازی بر آینده کسبوکارها: تمرکز بر ارتباطات و روابطعمومی»
عادل میرشاهی: پژوهشگر و مدرس روابطعمومی اینترنتی، با موضوع «ابزارهای شخصیسازی روابطعمومی»
علاوه بر سخنرانیهای کلیدی، کارگاه آموزشی «ابزارها و تکنیکهای شخصیسازی محتوا برای روابطعمومی» با تدریس حسین امامی برگزار خواهد شد.
این کنفرانس برای مدیران، کارشناسان و علاقهمندان به حوزه روابطعمومی، بازاریابی، تبلیغات و هوش مصنوعی فرصتی استثنایی برای ارتقای دانش و مهارتهای تخصصی در زمینه شخصیسازی روابطعمومی فراهم میکند.
علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام در کنفرانس به وبسایت [www.kpri.ir] مراجعه و یا با شماره تلفن [۶۶۹۴۳۶۷۰] تماس حاصل فرمایند.
منبع خبر:
شارا
/ شخصیسازی در روابطعمومی: از تئوری تا عمل در کنفرانس
بینالمللی روابطعمومی ایران
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.