این نشست همزمان با دومین همایش نقش روابط عمومی و رسانه در اقتصاد و اشتغال در روز سه شنبه هفتم اسفند ۱۴۰۳ در سالن همایش اتاق بازرگانی ایران در راستای اجراء و انجام مسئولیت اجتماعی نهادهای مدنی صنفی برای کمک به تحقق برنامه های توسعه ای کشور و ارائه رهنمودهای مشورتی حرفه ای دلسوزانه کارشناسی با رویکرد ارتقاء سرمایه اجتماعی برای نیل به ایران قوی در همه عرصه ها با سخنرانی اساتید دانشگاه، هنرمندان، صنعتگران و صاحبان صنایع و مراکز تولیدی برگزار شد.
یکی از اهداف مهم این همایش این بود که میخواست بگوید، هیچ ساختاری بی نیاز از روابط عمومی نیست. و این روابط عمومی است که میتواند به شما بگوید کجا هستید؟ کجا باید باشید؟ و چگونه میتوانید به نقطه مطلوب برسید که یکی از ابزارهای اصلی تحقق آن نیز رسانه ها هستند.
این همایش قصد دارد در گامهای بعدی جایگاه، اهمیت، کارکرد ها و نقش روابط عمومی و ارتباطات و رسانه ها را برای ذینفعان، خصوصا فعالان عرصه تولید و اقتصاد در هر دو بخش دولتی و خصوصی را بیش از پیش مورد توجه و تأکید قرار دهد تا شاهد شکوفایی بیشتری در عرصه اقتصاد و اشتغال باشیم.
منبع خبر:
شارا
/ دویست و هشتادوپنجمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران
برگزار شد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.