• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1504اخبار امروز : 1
4

سریال «رزیدنت ایول» نیمه‌کاره رها شد

  • کد خبر : 2641
  • 05 شهریور 1401 - 7:18
سریال «رزیدنت ایول» نیمه‌کاره رها شد

سامانه آنلاین نمایش «نتفلیکس» ساخت سریال «رزیدنت اویل» (Resident Evil) را پس از یک فصل نیمه‌کاره رها کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، فصل اول این سریال شامل هشت قسمت از تاریخ ۱۴ ژوئیه در نتفلیکس پخش شد و با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان روبه‌رو شد و تنها ۵۵ درصد محبوبیت را در «راتی تومیتوز» به همراه داشت و ۲۷ درصد از مخاطبان این امتیاز را تأیید کردند.

بر اساس رتبه‌بندی هفتگی ۱۰ سریال پرمخاطب نتفلیکس، سریال «رزیدنت ایول» بیش از ۷۲ میلیون ساعت در هفته نخست عرضه دیده شد و بعد از فصل چهارم «چیزهای عجیب»، دومین سریال پربیننده هفته شد و در هفته دوم به رتبه سوم جدول هفتگی سریال‌های نتفلیکس سقوط کرد و در هفته سوم عرضه به طور کلی از فهرست ۱۰ سریال پربیننده این سامانه نمایش خارج شد.

این سریال بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته شده و روایتگر داستان مبارزه «جید وسکر» (با بازی الا بالینسکا) برای بقا در دنیایی است که توسط موجودات تشنه به خون تسخیر شده است.

«تامارا اسمارت»، «آدلین رودولف»، «پائولا نونیز»، «احد رضا میر»، «کانر گوساتی» و «تورلو کانوری» دیگر بازیگران این سریال هستند.

«اندرو داب» این سریال را توسعه داده و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مجری برنامه نیز حضور داشته و «مری لی ساتن» نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال بود. «رابرت کولزر» و «الیور بربن» هم تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

اولین بازی ویدئویی «رزیدنت ایول» (Resident Evil) در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و از آن زمان تاکنون چندین دنباله در این بازی ویدئویی عرضه شده که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. علاوه بر این، فیلم‌های سینمایی ساخته شده با اقتباس از این بازی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. انیمیشن، کتاب‌های کمیک، رمان‌ها و پارک موضوعی نیز بر اساس بازی ویدئویی «رزیدنت ایول» ساخته شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.