• امروز : پنج شنبه - ۳۰ اسفند - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 20 March - 2025
3

دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات ارتباطات و رسانه

  • کد خبر : 26417
  • 18 اسفند 1403 - 10:39
دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات ارتباطات و رسانه

دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات ارتباطات و رسانه، در تاریخ ۱۱ و ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵ در دانشگاه پاریس برگزار خواهد شد. این کنفرانس با در دو قالب آنلاین و حضوری برگزار می‌شود و تمرکز ویژه‌ای بر زیبایی‌شناسی دموکراتیک و فرهنگ دیجیتال خواهد داشت.

موضوعات اصلی دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات ارتباطات و رسانه شامل فرهنگ‌های رسانه‌ای، نظریه رسانه، فناوری‌ها و فرآیندهای رسانه، سواد رسانه‌ای، فناوری‌های خلاقانه و فرهنگی، و همچنین تمرین‌ها و رفتارهای جمعی هستند.

این کنفرانس به بررسی رابطه بین زبان و تصویر و همچنین تغییرات در این رابطه به‌ویژه در پی ظهور هوش مصنوعی و عکاسی محاسباتی مولد می‌پردازد. همچنین، این رویداد به سوالاتی درباره اینکه آیا نیاز به بازنگری در مفاهیم قدیمی مانند عکاسی و عکس وجود دارد، پرداخته و به تحلیل این تغییرات در دنیای رسانه‌ها و ارتباطات خواهد پرداخت

در این کنفرانس متخصصان و پژوهشگران از سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا پیرامون این موضوعات مهم تبادل نظر کنند. با توجه به گسترش سریع ابزارهای دیجیتال و هوش مصنوعی در تولید محتوا، این کنفرانس به‌ویژه برای متخصصان روابط ‌عمومی و رسانه‌ای فرصتی مهم برای بررسی چالش‌های پیش‌رو خواهد بود.

اگر علاقه‌مند به مشارکت در این کنفرانس هستید، می‌توانید از طریق وب‌سایت کنفرانس اقدام کنید:

https://oncommunicationmedia.com/2025-conference


منبع خبر:
شارا
/ دهمین کنفرانس بین‌المللی مطالعات ارتباطات و رسانه

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=26417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.