• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1482اخبار امروز : 1
5

«جلوه‌های مدنیت در عهدنامه علوی» رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 2669
  • 05 شهریور 1401 - 11:57
«جلوه‌های مدنیت در عهدنامه علوی» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «جلوه‌های مدنیت در عهدنامه علوی» یکی از آثار مجموعه «مطالعات پیرامون عهدنامه امام علی علیه السلام به مالک اشتر» فردا یکشنبه ۶ شهریور در فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «جلوه‌های مدنیت در عهدنامه علوی» (الحقوق المدینه السیاسیه) جدیدترین اثر حجت الاسلام سیدنبیل حسنی فردا یکشنبه ۶ شهریور توسط فرهنگسرای نهج البلاغه و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

در این مراسم، علاوه بر نویسنده این کتاب ارزشمند، حجت السلام سیدمحمد تقی رهبر رئیس مؤسسه ترویج علوم فرهنگ نهج‌البلاغه ایران مهمان برنامه خواهد بود و درباره عمق ژرفای نهج البلاغه سخنرانی می‌کند. فاطمه نانی‌زا‪د شاعر آئینی این جلسه است و هم‌چنین جمعی از اهالی ادب، فرهنگ و رسانه مهمان برنامه خواهند بود. مهدی عباس‌نژاد اجرای این جلسه را برعهده خواهد داشت

این کتاب یکی از آثار مجموعه «مطالعات پیرامون عهدنامه امام علی علیه السلام به مالک اشتر» است که به زبان عربی منتشر شده و توسط حسن رحمانی به فارسی ترجمه شده است. این کتاب طی مراسمی همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام سیدنبیل حسنی مسئول بخش مطالعات و تحقیقات اسلامی در آستانه مقدسه حسینیه و رئیس مؤسسه علوم نهج البلاغه عراق است که در ذیل همکاری با معاونت پژوهشی عتبه حسینی در کربلا تألیفات متعددی داشته است. از جمله این آثار می‌توان به کتاب‌های «الجمال فی عاشوراء»، «المولود فی بیت‌الله الحرام» و … اشاره کرد.

این مراسم رونمایی فردا یکشنبه ۶ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.