• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1481اخبار امروز : 0
5

حسن عابدینی از خبرگزاری صداوسیما رفت و معاون جبلی شد

  • کد خبر : 2706
  • 05 شهریور 1401 - 12:50
حسن عابدینی از خبرگزاری صداوسیما رفت و معاون جبلی شد

حسن عابدینی که اواخر سال گذشته به ریاست خبرگزاری صداوسیما منصوب شده بود، در اقدامی جدید از سوی رییس صداوسیما، به عنوان معاون وی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، پیمان جبلی در این حکم خطاب به عابدینی نوشته است: «نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای جناب عالی، به موجب این حکم شما را به‏ عنوان معاون امور استان‌ها منصوب می‌ نمایم.»

رئیس سازمان صداوسیما در این حکم به عابدینی ماموریت داده است تا با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مستمر، همه تلاش خود‏ را برای تحقق این اهداف و برنامه‏‌ها صرف کند؛ «تحول در رویکرد، محتوا و سازوکارهای اجرایی معاونت استان‌ها و مراکز استانی در جهت هویت محوری و عدالت گستری، تحکیم اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و افزایش همگرایی و انسجام ملی با عنایت به تنوع فرهنگی و قومیتی استان‌های کشور، طراحی‏‏ ‏ساز و کارهای‏ مناسب ‏به ‏منظور‏ همکاری، ‏هماهنگی‏ و ‏هم افزایی بیشتر‏ مراکز ‏استانی با‏ یکدیگر‏ و‏ شبکه‌های سراسری، بهره برداری حداکثری و حضور جدی و اثرگذار در فضای مجازی، تولید محتوای فاخر، با‏ توجه به نیازهای مخاطبان و ارتقاء کیفی تولیدات به‏ منظور تعمیق اثرگذاری برنامه‌ها، حمایت از شبکه‏‌های استانی برای واکنش سریع به مسائل استان، اتکای‏ تولیدات ‏مراکز به ‏سند زیست ‏بوم اختصاصی استان‏‌ها ‏و ‏توجه ‏به اقتصاد‏ مقاومتی ‏به ‏عنوان‏ محور‏ محتوایی برنامه‏ سازی، کیفی‏ سازی، چابک‏ سازی و انعطاف ‏بخشی اقتضایی ساختار تولید و پخش مراکز استان‏‌ها، بهره ‏گیری از مزیت‏‌های نسبی استان‌‏ها مانند ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم و ظرفیت‏‌های اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و … در همه بخش‌های کشور».

جبلی در پایان حکم از خدمات و تلاش‌های مهدی رحمتی در طول مدت سرپرستی معاونت، تشکر کرده است.

عابدینی که پیش از این رئیس خبرگزاری صدا و سیما بود، دارای مدرک دکترای علوم سیاسی با گرایش سیاست‌گذاری عمومی است. رئیس مرکز چهارمحال و بختیاری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مدیر و سردبیر خبر استان‌های ایرنا، رئیس دفتر ایرنا در ژاپن، معاون اخبار بین الملل، مدیر اتاق خبر و مدیر کل شبکه خبری العالم، مدیرکل اخبار خارجی و قائم مقام خبرگزاری صداوسیما از جمله سمت‌های پیشین دکتر عابدینی است.

عابدینی همچنین تجربه سال‌ها خبرنگاری، اجرا و کارشناس برنامه‌های تلویزیونی را داراست، تالیفات و مقاله‌هایی در زمینه خبر، رسانه و مطالعات بین الملل دارد. در برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه صداوسیما، دانشکده خبر و … به عنوان استاد مدعو تدریس کرده است. او استاد راهنما و مشاور ده‌ها پایان نامه در دانشگاه‌ها را هم در کارنامه علمی دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.