• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 1 July - 2025
5

معرفی ابزار جدید گوگل برای اندازه‌گیری تأثیر کربن در تبلیغات دیجیتال

  • کد خبر : 27064
  • 25 اسفند 1403 - 16:39
معرفی ابزار جدید گوگل برای اندازه‌گیری تأثیر کربن در تبلیغات دیجیتال

تأثیر کربن در تبلیغات دیجیتال / شرکت گوگل ابزار جدیدی به نام “Carbon Footprint for Google Ads” معرفی کرده است که به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تأثیرات زیست‌محیطی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را اندازه‌گیری کنند.

تأثیر کربن در تبلیغات دیجیتال / به گزارش شارا به نقل از گوگل، این ابزار که از داده‌های شخص اول گوگل بهره می‌برد، به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا انتشارات تولید شده توسط حساب‌هایشان را در پلتفرم‌های مختلف گوگل مانند DV360، SA360، CM360 و Google Ads ردیابی کنند.

 Carbon Footprint for Google Ads به طور دقیق‌تر تأثیرات زیست‌محیطی را با استفاده از داده‌های شخص اول اندازه‌گیری می‌کند. این ابزار تخمین‌های خاص حساب را ارائه می‌دهد و بر اساس هدف‌گیری حساب فردی، ترکیب رسانه و دیگر عوامل، انتشار کربن را اندازه‌گیری می‌کند. این گزارش‌ها همچنین طبق استانداردهای صنعت، شامل گزارش‌دهی بر اساس پروتکل گازهای گلخانه‌ای (GHGP) و چارچوب پایداری رسانه‌های جهانی (GMSF) طراحی شده‌اند.


Carbon Footprint for Google Ads در حال حاضر به طور محدود برای تعدادی از تبلیغ‌کنندگان در دسترس است و در آینده نزدیک به طور گسترده‌تری ارائه خواهد شد.


منبع خبر:
شارا
/ معرفی ابزار جدید گوگل برای اندازه‌گیری تأثیر کربن در تبلیغات
دیجیتال

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=27064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.