• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
9

لازم بود شبکه سلامت هر یک ساعت خبر اعلام کند

  • کد خبر : 2727
  • 05 شهریور 1401 - 19:57
لازم بود شبکه سلامت هر یک ساعت خبر اعلام کند

بخش خبری شبکه سلامت که با عنوان «۹۰ ثانیه با سلامت» راه‌اندازی شده است، در سه نوبت صبح، ظهر و شب روی آنتن می‌رود و به بیان اخبار کوتاهی در حوزه سلامت می‌پردازد.

این بخش خبری صبح‌ها ساعت ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱، ظهرها ساعت ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ و شب‌ها ساعت ۲۱، ۲۲ و ۲۳ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

علی صادقی، تهیه کننده «۹۰ ثانیه با سلامت» در گفت و گویی با ایسنا اظهار کرد: قطعا خبرهای روز حوزه سلامت مورد استقبال واقع شده که شبکه خواستار ادامه یافتن آن بوده است. برای شبکه سلامت وجود چنین برنامه‌ای که در قالب ۹۰ ثانیه به توصیه‌های سلامتی بپردازد، لازم بود.

او در ارتباط با شکل‌گیری ایده ساخت این برنامه گفت: از آنجا که در اکثر شبکه های تخصصی چنین قالبی وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا در شبکه سلامت نیز این قالب اجرا شود و این اتفاق به پیشنهاد خود مدیر شبکه انجام شد.

صادقی در ادامه به منبع این اخبار اشاره کرد و گفت: اخبار روزی که در حوزه سلامت وجود دارد، در قالب ۹۰ ثانیه برای مخاطب ارائه خواهد شد. همچنین در مناسبت‌های مختلف بخشی از برنامه به آن مناسبت خاص اختصاص داده می‌شود. برای مثال در روز سالمند یا پزشک، حداقل در دو بخش به این موضوع خاص پرداخته شد یا در زمان شدت گرفتن کرونا، دو بخش به توصیه‌های ایمنی اختصاص داده می‌شود.

او دلیل اینکه این برنامه هر روز، چهار بار روی آنتن می‌رود را مدت زمان کوتاه آن دانست و افزود: این برنامه حاوی چهار ۹۰ ثانیه با موضوعات جدید و مختلف است که در طی روز تکرار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.