• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 30 June - 2025
5

گزارش: وضعیت تبلیغات و چالش‌ های بازاریابی در ۲۰۲۵

  • کد خبر : 27869
  • 06 فروردین 1404 - 11:39
گزارش: وضعیت تبلیغات و چالش‌ های بازاریابی در ۲۰۲۵

چالش‌ های بازاریابی / در دنیای تبلیغات، یک واقعیت به وضوح قابل مشاهده است: عدم اطمینان اقتصادی باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات توسط بازاریابان شده است.

چالش‌ های بازاریابی / افزایش تعرفه‌ها و سیاست‌های تجاری دولت ترامپ در مورد کالاهای وارداتی از کانادا، مکزیک و سایر کشورها، باعث شده است که بسیاری از برندها به فکر کاهش هزینه‌های تبلیغاتی خود باشند. در هفته گذشته، چهار خریدار ارشد آگهی اشاره کردند که مشتریانشان در حال صحبت درباره تعرفه‌ها و نگرانی‌های اقتصادی هستند.

این نگرانی‌ها همزمان با آماده‌سازی صنعت تبلیغات برای بازار سالانه تلویزیون در حال افزایش است، جایی که فروشندگان تلویزیون و پخش آگهی‌های جریانی میلیاردها دلار تعهدات تبلیغاتی خود را با آژانس‌ها و بازاریابان مذاکره می‌کنند. این مذاکرات از اردیبهشت شروع می‌شود و در این میان، بازاریابان انتظار دارند که برخی از مشتریان تصمیم بگیرند کمتر از میزان توافق شده، هزینه کنند.

از آنجا که بسیاری از تعهدات تبلیغاتی برای ۱۲ ماه آینده پیش‌بینی شده‌اند، خریداران آگهی پیش‌بینی می‌کنند که صنعت تبلیغات تلویزیونی و پخش جریانی در ماه‌های آینده آسیب زیادی خواهد دید، به ویژه تبلیغات برند، که هدف اصلی آن افزایش آگاهی از برند است.

هزینه‌های ناشی از حملات سایبری
در بخش دیگری از اخبار، به پرونده ورشکستگی 23andMe اشاره شد که هک شدن آن در اواخر سال ۲۰۲۳ باعث دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی حدود ۷ میلیون مشتری شد. این حادثه بیش از ۴۰ شکایت دسته‌جمعی و تحقیقات از سوی کمیسیون تجارت فدرال و دادستان‌های ایالتی را به دنبال داشت. در این راستا، 23andMe برای حل برخی از این دعاوی حقوقی ۳۰ میلیون دلار پرداخت کرد، اما مشکلات قانونی همچنان برای این شرکت ادامه دارد.

چالش‌ها و تغییرات در صنعت تبلیغات
چالش‌ های بازاریابی / در همین حال، برخی از فعالان صنعت تبلیغات نظیر مایکل ناتانسون و برایان ویزر پیش‌بینی‌های خود را در مورد رشد تبلیغات ایالات متحده برای سال ۲۰۲۵ کاهش داده‌اند. انتظار می‌رود که تاثیر سیاست‌های جدید به تدریج در نیمه دوم سال مشخص شود.

این تحولات نشان می‌دهند که برای بازاریابان، باید تغییرات اقتصادی و تجاری جدید را در نظر گرفت و در استراتژی‌های خود تجدید نظر کنند تا از شرایط اقتصادی و بازار به بهترین نحو استفاده کنند.

در مجموع، توصیه می‌شود که در این شرایط ناپایدار، بازاریابان باید مراقب تغییرات بازار باشند و در عین حال بر بهینه‌سازی تبلیغات خود از طریق رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین متمرکز شوند.


منبع خبر:
شارا
/ گزارش: وضعیت تبلیغات و چالش‌های بازاریابی در ۲۰۲۵

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=27869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.