تقویت اعتمادعمومی / به گزارش تسنیم، سیدمرتضی سقائیاننژاد در دیدار نوروزی با مدیرکل و کارکنان اداره ارتباطات و امور بینالملل شهرداری، بر اهمیت نقش روابط عمومی در ایجاد اعتماد عمومی تأکید کرد و آن را لازمه جذب سرمایهگذاری برای تحقق شعار سال دانست.
وی با اشاره به تأثیر مستقیم اطلاعرسانی بر سرمایه اجتماعی اظهار داشت: شهرداری نهادی خدمترسان است که فعالیتهای آن با تمام ابعاد زندگی اجتماعی مردم گره خورده و انعکاس صحیح این خدمات، موجب تقویت اعتمادعمومی و در نتیجه تقویت سرمایه اجتماعی خواهد شد.
شهردار قم با تأکید بر ضرورت وحدت در مدیریت شهری افزود: تا زمانی که تمام مؤلفههای مدیریت شهری همافزا و هماهنگ عمل نکنند و خدمات شهرداری بهدرستی منعکس نشود، نمیتوان انتظار جلب اعتماد مردم و تشویق سرمایهگذاری را داشت.
وی با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، این همزمانی را فرصتی ارزشمند برای ارائه خدمات شهری با انگیزهای مضاعف دانست و تصریح کرد: خدمترسانی به مردم، یکی از بهترین عبادات پس از انجام واجبات است و در این ماه پربرکت باید با نیتی خالص و کیفیتی مطلوبتر انجام شود.
سقائیاننژاد همچنین با اشاره به شعار سال «سرمایهگذاری برای تولید»، بر عزم جدی شهرداری قم در تحقق این شعار تأکید کرد و خاطرنشان کرد: موفقیت در این مسیر مستلزم همدلی و همراهی تمامی کارکنان شهرداری و اعتماد مردم است.
وی در پایان، روابط عمومی را پل ارتباطی میان مدیریت شهری و شهروندان خواند و اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم، نقشی بیبدیل در بازنمایی صحیح خدمات شهری دارد که این امر میتواند موجب تقویت اعتمادعمومی نسبت به شهرداری و نظام شود.
منبع خبر:
شارا
/ شهردار قم: رسانهها و روابط عمومی عامل کلیدی در تقویت اعتماد
عمومی و جذب سرمایهگذاری هستند
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.