این دومین بار است که اپل موفق به کسب جایزه جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن افتخاری معتبر میشود. سایمون کوک، مدیرعامل Lions، اشاره کرد که اپل با پرورش فرهنگی که خلاقیت را در اولویت قرار میدهد، توانسته محتوای بازاریابی معناداری خلق کند که ارتباط عاطفی ویژهای با مردم برقرار میکند.
تور میهرن، معاون ارتباطات بازاریابی اپل، نیز این جایزه را به تیم فوقالعادهای از بازاریابان اپل نسبت داده و از تلاشهای بیوقفه برای تولید محتوای الهامبخش و منحصر به فرد برای کاربران سخن گفت.
در سالهای اخیر، اپل در جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن موفقیتهای بزرگی کسب کرده است، از جمله جوایزی برای کمپینهای معروف مانند “Shot on iPhone” و “Relax: Tractor”.
منبع خبر:
شارا
/ اپل به عنوان بازاریاب خلاق سال ۲۰۲۵ در جشنواره بینالمللی
خلاقیت شیرهای کن معرفی شد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.