• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
5

خبر زایمان همسر مدیر در پرتال رسمی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی

  • کد خبر : 2832
  • 02 شهریور 1401 - 10:43
خبر زایمان همسر مدیر در پرتال رسمی اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی

در اقدامی عجیب و نادر، مدیر کل روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، زایمان همسر مدیر را تبدیل به خبر یک پورتال این اداره کل کرده است!

 

این خبر توضیحات دارد: در نسخه اولیه خبر در عنوان تیتر خبر به اشتباه عنوان “همسر مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی” به جای “همسر مدیر آموزش و پرورش کل استان خراسان رضوی” درج شده است.

 

– در متن این خبر آمده: «فاطمه سادات» به دنیا آمد/  ماجرای شیرین تولد «فاطمه سادات» در روز سوم اجلاس/

در شرایطی که مدیر آموزش و پرورش منطقه رضویه، در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش حضور داشت، فرزند چهارمش که دختر است، در مشهد به دنیا آمد و در تهران همه مدیران به پدر تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در روز سوم اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور سیدمهدی مصطفویان مدیر آموزش و پرورش منطقه رضویه،پدر شد. مصطفویان در بین تبریک مدیران، بلند شد و خبر داد که برای بار چهارم، پدر شده و صاحب دختری به نام «فاطمه سادات» شده است. مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان هم برای تبریک به آقای مصطفویان اعلام کرد که سه روز سفر به اصفهان را به او و خانواده‌اش هدیه می‌دهد. چند دقیقه بعد هم خبر دادند که سید امان‌الله سجادی مدیر آموزش و پرورش بزمان به تازگی پدر شده است که مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سفر مشهد به وی و خانواده‌اش هدیه کرد. وزارت آموزش و پرورش هم اعلام کرد که به همسران این دو مدیر، هدیه‌ای را اهدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.