عقب ماندگی روابط عمومی / به گزارش شارا به نقل از Ignatius Chukwu، این موضوع در یک کلاس آموزشی که روز پنجشنبه، ۳ آوریل ۲۰۲۵، در پورت هارکورت برگزار شد، مطرح شد. مایکل آدانده، سخنگوی شرکت Renaissance Africa و کارشناس این دوره، بیان کرد که سایر بخشها مدتهاست که از هوش مصنوعی برای انجام کارهای خود استفاده میکنند.
آدانده که خود تجربه استفاده از هوش مصنوعی در شرکت SPDC را دارد، افزود که این فناوری میتواند به متخصصان روابط عمومی کمک کند تا سناریوها را پیشبینی کنند؛ کاری که در حال حاضر برای بسیاری از آنها بسیار دشوار است. او به حضار نشان داد که چگونه میتوان از هوش مصنوعی برای این کار استفاده کرد.
آدانده همچنین توضیح داد که بسیاری از وظایف پیچیده در صنعت نفت، مانند تمیز کردن خطوط لوله از زبالهها و لجنها (فرآیند “پیکینگ”)، اکنون توسط دستگاههای هوش مصنوعی انجام میشود که این کار را سریعتر و مؤثرتر از گذشته انجام میدهند.
این کارشناس تاریخچه هوش مصنوعی را از سال ۱۹۵۶ بررسی کرده و مراحل مختلف پیشرفت این فناوری را توضیح داد. او مرحله کنونی را “هوش مصنوعی محدود” (ANI) نامید، که در آن کامپیوترها در یک حوزه خاص تخصص پیدا میکنند و قادر به پاسخگویی به هر سؤال یا انجام هر دستوری در آن زمینه هستند.
آدانده همچنین از شرکتها خواست تا مطالعاتی در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر کار و آیندهشان انجام دهند، و گفت که نگرانیهایی وجود دارد که هوش مصنوعی ممکن است شغلها را تهدید کند یا جایگزین انسانها شود.
عقب ماندگی روابط عمومی / در پایان کلاس، بسیاری از شرکتکنندگان درباره نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتواهایی که معمولاً توسط مدیران انجام میشود، سوالاتی پرسیدند. همچنین، تعریف روابط عمومی از دیدگاه هوش مصنوعی موضوع بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
منبع خبر:
شارا
/ روابط عمومی در تطبیق با هوش مصنوعی عقبمانده است – به گفته
یک کارشناس
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.