• امروز : جمعه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 25 April - 2025
1

لینکدین در حال آزمایش ترندهای ویدیویی برای افزایش مشارکت کاربران است

  • کد خبر : 28838
  • 18 فروردین 1404 - 12:08
لینکدین در حال آزمایش ترندهای ویدیویی برای افزایش مشارکت کاربران است

افزایش مشارکت کاربران / لینکدین یک گام دیگر به سمت قلمرو تیک‌تاک برداشته و با فیچر جدید «ترندهای ویدیویی» تلاش می‌کند کاربران را ترغیب کند تا با افزودن پاسخ‌های ویدیویی خود درباره موضوعات ترند، در گفتگوها مشارکت کنند.

 افزایش مشارکت کاربران / همان‌طور که در این نمونۀ منتشرشده توسط لیندزی گمبل (Lindsey Gamble) -متخصص رسانه‌های اجتماعی- دیده می‌شود، قالب جدید لینکدین شامل برچسب‌هایی در ویدیوها و همچنین در فید اصلی خواهد بود که موضوعات ترند ویدیویی پررونق را برجسته می‌کنند. با ضربه زدن روی هر موضوع، می‌توانید ببینید دیگر کاربران درباره آن چه محتوایی منتشر کرده‌اند.

لینکدین همچنین بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا با کلیک روی دکمه «افزودن به این ترند»، مستقیماً دوربین خود را باز کرده و برداشت شخصی‌شان را ضبط کنند.

این قالب مشابه مقاله‌های «همکاری‌محور» تولیدشده با هوش مصنوعی در لینکدین است؛ مقاله‌هایی که در آن‌ها پرسش‌هایی در حوزه‌های تخصصی و صنعتی مطرح می‌شود و سپس از کاربران خواسته می‌شود تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

این فیچر هنگام عرضه، توجه زیادی را در این پلتفرم به خود جلب کرد؛ هرچند عمدتاً به این دلیل که کاربرانی که به‌طور مستمر در این مقاله‌ها مشارکت می‌کردند، نشان «کارشناس موضوعی» را در لینکدین دریافت می‌کردند. اما لینکدین به‌مرور این قابلیت را حذف کرد، چرا که متوجه شد برخی کاربران در حال دور زدن سیستم هستند. به‌احتمال زیاد، از آن زمان میزان مشارکت در مقاله‌های همکاری‌محور هم به‌شکل محسوسی کاهش یافته است.
اکنون لینکدین در تلاش است رویکردی مشابه را با ویدیوها امتحان کند؛ رویکردی که باز هم شباهت زیادی به مکانیزم مشارکت‌محور در تیک‌تاک دارد.

اما آیا این کار در بستر حرفه‌ای لینکدین جواب می‌دهد؟

 

در واقع می‌توان انتظار داشت که برخی کاربران لینکدین برای ارائه دیدگاه شخصی‌شان احساس انگیزه کنند؛ مخصوصاً اگر موضوع ترند شده با تجربیات حرفه‌ای آن‌ها هم‌راستا باشد. البته لینکدین باید مراقب باشد که موضوعات مطرح‌شده همچنان در چارچوب فضای حرفه‌ای باقی بمانند و به سمت حاشیه‌های غیرمرتبط نروند. اما اگر چنین شرایطی حفظ شود، می‌توان دید که این فیچر چگونه می‌تواند کاربران بیشتری را به اشتراک‌گذاری ویدیو در این پلتفرم ترغیب کند. به‌طور کلی، فعالیت‌های ویدیویی در لینکدین رو به افزایش است.

طبق اعلام خود لینکدین، مدت زمان تماشای محتوای ویدیویی در این پلتفرم طی یک سال گذشته ۳۶٪ رشد داشته است. به‌ویژه مخاطبان جوان‌تر که حالا بیشتر به مصرف اطلاعات در قالب ویدیویی عادت کرده‌اند، نقشی پررنگ در این رشد دارند. بنابراین منطقی‌ست که این روند در لینکدین نیز ادامه‌دار باشد.

در نتیجه، این اقدام می‌تواند راهکاری هوشمندانه برای افزایش تعامل ویدیویی و تشویق کاربران به فعالیت بیشتر در پلتفرم باشد.

در حال حاضر، لینکدین در حال آزمایش فیچر «ترندهای ویدیویی» با کاربران آمریکایی است.


منبع خبر:
مصور
/ لینکدین در حال آزمایش ترندهای ویدیویی برای افزایش مشارکت کاربران است

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=28838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.