شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در گزارشی که در ۱۱ آوریل ۲۰۲۵ منتشر شد، مشخص گردید که یک کمپین روابط عمومی برای تضعیف گزارش علمی Eat-Lancet در مورد رژیمهای غذایی گیاهی و سازگار با محیط زیست، به انتشار اطلاعات غلط و حملات شخصی علیه محققان دامن زده است.
این گزارش که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود، توصیه به کاهش مصرف گوشت قرمز و افزایش مصرف غذاهای گیاهی داشت. با این حال، واکنشهای منفی گستردهای از سوی حامیان صنعت گوشت و لبنیات صورت گرفت و گزارشها و پستهای انتقادی در رسانههای اجتماعی منتشر شد. طبق اسناد فاش شده، شرکت روابط عمومی Red Flag مسئول سازماندهی این حملات بود و اطلاعات نادرست را برای بیاعتبار کردن گزارش انتشار داد.
اسناد فاش شده نشان میدهد که کمپین روابط عمومی ممکن است به واکنشهای منفی مطالعات مواد غذایی دامن زده باشد.
نویسنده: کارلیل، کلر
تاریخ انتشار: ۱۱ آوریل ۲۰۲۵
منبع انگلیسی: گاردین
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
منبع خبر:
شارا
/ کمپین روابط عمومی برای بیاعتبار کردن گزارش Eat-Lancet: دامن
زدن به واکنشهای منفی
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.