به گزارش شارا به نقل از پیآر ویک، گروه اومنیکام، که شامل آژانسهایی مانند فلیشمن هیلارد، کچام، امامسی و پورتر نوولی (Porter Novelli) میشود، در حال خرید اینترپابلیک گروپ (Interpublic Group)، رقیب اصلی خود، است. این خرید که توسط سهامداران هر دو شرکت با رایگیری در ماه مارس تایید شد، به طور رسمی در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ بسته خواهد شد.
مدیر عامل گروه اومنیکام، جان رن، در این رابطه گفت که این خرید به شرکت ترکیبی فرصتهای قابل توجهی برای رشد درآمد و همافزایی هزینهها فراهم خواهد کرد. در حالی که گروه اومنیکام در این دوره شاهد کاهش درآمد در بیش از نیمی از بخشهای تجاری خود بود، واحد رسانه و تبلیغات با رشد ۷٫۲ درصدی به ۲ میلیارد دلار رسید.
در سه ماهه اول، درآمد ارگانیک ایالات متحده با ۴٫۶ درصد افزایش به ۲ میلیارد دلار رسید. همچنین بازارهای آسیااقیانوسیه و آمریکای لاتین شاهد رشد چشمگیری بودند، با ۶ درصد و ۱۴٫۸ درصد افزایش به ترتیب به ۴۱۶٫۷ میلیون دلار و ۹۶٫۴ میلیون دلار رسید.
برای سال گذشته، گروه اومنیکام درآمد ۱٫۶۸ میلیارد دلار از واحد روابط عمومی خود گزارش کرد که ۳٫۷ درصد نسبت به سال ۲۰۲۳ افزایش داشته است. همچنین این شرکت در سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۳۰۰۰ نقش از نیروی کار جهانی خود را حذف کرده است.
گروه اومنیکام (انگلیسی: Omnicom Group ) شرکت هلدینگ تبلیغاتی آمریکایی است، که در زمینه ارائه خدمات بنگاههای تبلیغاتی، روابط عمومی، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری فعالیت میکند. شرکت اومنیکام در سال ۱۹۸۶ از ادغام سه بنگاه تبلیغاتی آمریکایی راهاندازی شد.
منبع خبر:
شارا
/ گروه روابط عمومی اومنیکام درآمد جهانی ۳٫۷ میلیارد دلاری را
در سه ماهه اول ۲۰۲۵ گزارش کرد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.