• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1481اخبار امروز : 0
6

بازیگر طنز شوید!

  • کد خبر : 2984
  • 08 شهریور 1401 - 8:57
بازیگر طنز شوید!

رادیو صبا در فراخوانی جدید مخاطبانش را به بازیگری و اجرای طنزهای رادیویی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیوصبا، این شبکه رادیویی این بار در فراخوانی دیگر از علاقه‌مندان به بازیگری و اجرای طنز رادیویی دعوت به همکاری با برنامه جنگ شهر فرنگ کرد که دوستداران اجرای طنز با ارسال فایل صوتی به سامانه هدهد رادیو صبا در این چالش شرکت کرده اند.

ساجد قدوسیان،‌ سردبیر و کارگردان جُنگ شهر فرنگ گفت: با توجه به درخواست های بسیار مخاطبان در سامانه پیامکی رادیو صبا برای حضور و همکاری با برنامه «شهر فرنگ» با پیشنهاد مدیر شبکه رادیویی صبا با اعلام فراخوانی از علاقه مندان به بازیگری و اجرای طنز رادیویی برای همکاری با جنگ شهر فرنگ دعوت شد که با انتشار این خبر و اعلام فراخوان از دوم مرداد تا زمان پایان فرصت ارسال آثار در سامانه هدهد رادیو صبا بیش از هزار فایل صوتی برای شرکت در این چالش رسید.

وی افزود: بعد از ارزیابی فایل‌های صوتی رسیده توسط کارشناسان، ۵۰ نفر برای شرکت در آزمون حضوری انتخاب شدند که شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا از نتایج این ارزیابی مطلع شوند.

سردبیر جنگ شهر فرنگ درباره تست حضوری بازیگران هم توضیح داد: برگزیدگان روز سه‌شنبه، پانزدهم شهریور ماه برای آزمون حضوری در استودیو شماره یک ساختمان شهدا حاضر می‌شوند، از بین این افراد کسانی که قابلیت بازیگری و طنازی لازم در اجرای رادیویی را داشته باشند انتخاب می شوند.

قدوسیان در پایان اعلام کرد: برای علاقه‌مندان یک دوره آموزشی درنظر گرفته شده است که بعد از گذراندن این دوره می‌توانند به عنوان کارآموز به تیم بازیگری «شهر فرنگ» اضافه شوند و با کسب تجربه در این برنامه از بازیگران طنز رادیویی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، داوری این مرحله توسط حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا، مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا و ساجد قدوسیان کارگردان و سردبیر شهر فرنگ  انجام می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.