معرفی کتاب / در هفته چهل و سوم کتابخوانی پایگاه خبری سراج۲۴ قصد داریم به معرفی کتاب «کاربرد هوش مصنوعی در رسانهها و روابط عمومیها» با گردآوری و ترجمه سمیه طیبی بپردازیم که توسط انتشارات ایده نو منتشر شده است.
در دنیای امروز، هوش مصنوعی به یکی از ابزارهای کلیدی در حوزه رسانه و روابط عمومی تبدیل شده است. کتاب «کاربرد هوش مصنوعی در رسانهها و روابط عمومیها» به بررسی عمیق این موضوع میپردازد.
این کتاب گردآوری و ترجمه سمیه طیبی، دانشجوی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است. او در این اثر به تحلیل تأثیرات هوش مصنوعی بر فرآیندهای اتاقهای خبر و روابط عمومیها و موارد زیر میپردازد:
تحلیل دادهها و پیشبینی روندها: چگونه هوش مصنوعی میتواند به رسانهها کمک کند تا دادهها را تحلیل کرده و روندهای آینده را پیشبینی کنند.
تولید محتوا: استفاده از الگوریتمها برای تولید محتوای خبری و تأثیر آن بر کیفیت اخبار.
مدیریت روابط عمومی: نقش هوش مصنوعی در بهبود ارتباطات با مخاطبان و مدیریت بحرانها.
طیبی در این باره میگوید: «هدف من از نوشتن این کتاب، آشنا کردن فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی با ابزارهای نوین و توانمندیهای هوش مصنوعی است. این کتاب میتواند راهگشای بسیاری از چالشهایی باشد که امروزه در این حوزه وجود دارد.»
کتاب کاربرد هوش مصنوعی در رسانهها و روابط عمومیها میتواند برای دانشجویان، پژوهشگران و حرفهایهای حوزه رسانه و روابط عمومی منبعی کاربردی به شمار میآید و به افزایش آگاهی و توانمندیهای آنها در استفاده از هوش مصنوعی کمک کند.
این کتاب توسط انتشارات ایده نو، در ۲۰۸ صفحه و با تیراژ ۳۰۰ نسخه به قیمت ۲۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.
منبع خبر:
شارا
/ معرفی کتاب | کاربرد هوش مصنوعی در رسانهها و روابط
عمومیها
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.