• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 1 July - 2025
2

همسوسازی هوش مصنوعی با ارزش‌ها و هویت برند: راهکاری اخلاق‌محور برای متخصصان روابط‌عمومی

  • کد خبر : 31116
  • 30 اردیبهشت 1404 - 16:14
همسوسازی هوش مصنوعی با ارزش‌ها و هویت برند: راهکاری اخلاق‌محور برای متخصصان روابط‌عمومی

پرینت شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در دنیای امروز، هوش مصنوعی و اتوماسیون، نقش مهمی در فرآیندهای ارتباطی ایفا می‌کنند. با این حال، برای آنکه سازمان‌ها بتوانند در این مسیر اعتماد مخاطبان، مشتریان و ذی‌نفعان را جلب کنند، ضروری است که استفاده از هوش مصنوعی با شفافیت، صداقت و همسویی با ارزش‌های سازمانی همراه […]

پرینت

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در دنیای امروز، هوش مصنوعی و اتوماسیون، نقش مهمی در فرآیندهای ارتباطی ایفا می‌کنند. با این حال، برای آنکه سازمان‌ها بتوانند در این مسیر اعتماد مخاطبان، مشتریان و ذی‌نفعان را جلب کنند، ضروری است که استفاده از هوش مصنوعی با شفافیت، صداقت و همسویی با ارزش‌های سازمانی همراه باشد. این موضوع محور اصلی کنفرانس اخیر «افق‌های هوش مصنوعی» بود.

در این نشست، برایان اسنایدر (Brian Snyder)، مدیر نوآوری شرکت Axiom، مایکل رم‌لت (Michael Ramlet)، مدیرعامل Morning Consult، و لِوار کوپر (Levar Cooper)، مدیر روابط‌عمومی دولت شهرستان لیک (Lake County)، به بررسی دغدغه‌های کلیدی تیم‌های ارتباطی در مواجهه با هوش مصنوعی پرداختند.

اسنایدر تأکید کرد که متخصصان روابط‌عمومی باید به سطحی از درک و تسلط بر زبان فناوری هوش مصنوعی برسند که بتوانند درباره آن با اطمینان و اصالت صحبت کنند. او گفت: «مهم‌ترین اقدامی که می‌توانید انجام دهید، این است که به‌صورت جدی با فناوری آشنا شوید و تسلط مکالمه‌ای پیدا کنید. این یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی است که مشتریان، چه در حوزه فناوری و چه خارج از آن، مطرح کرده‌اند: اینکه چگونه می‌توانیم در این زمینه، زبان مشترک و کاربردی داشته باشیم تا وقتی در موقعیتی قرار گرفتیم، با اصالت و شفافیت صحبت کنیم.»

بر این اساس، تیم‌های ارتباطات سازمانی باید:
درک دقیقی از ابزارهای هوش مصنوعی مورد استفاده در سازمان به دست آورند.
نحوه عملکرد این ابزارها را بفهمند.
توانایی توضیح کاربرد آن‌ها را برای مخاطبان مختلف پیدا کنند.

تنها در این صورت است که می‌توانند به‌درستی اهداف و مزایای استفاده از هوش مصنوعی را به مخاطبان انتقال دهند و در نتیجه، اعتماد بیشتری میان برند و ذی‌نفعان ایجاد کنند.


نویسنده: کورتنی بلکن (Courtney Blackann)
تاریخ انتشار: ۳۰ آوریل ۲۰۲۵

#روابط_عمومی_در_متن

#سال_هوش_مصنوعی

انتهای پیام/


منبع خبر:
شارا
/ همسوسازی هوش مصنوعی با ارزش‌ها و هویت برند: راهکاری اخلاق‌محور برای متخصصان روابط‌عمومی

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=31116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.