شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || همایش روابط عمومی برای مردم توسط اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد و با سخنرانی دکتر احمد یحیایی ایله ای برگزار شد.
در این همایش علمی که بیش از یکصد نفر از مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری مشهد حضور داشتند، یحیایی ایله ای گفت: مردمداری فلسفه روابط عمومی است و اگر روابطعمومی در خدمت مردم نباشد زاید است و لزومی به وجود آن در سازمان نیست.
چهره ماندگار روابط عمومی ایران با بیان اینکه شهرداری بایستی در عملیاتی کردن مردمداری نهاد و سازمانی پیشگام باشد، ابراز کرد: روابط عمومی در بهترین وضعیت خود بایستی فرایندهای ارتباطی مردم با سازمان را اصلاح، تسهیل و کوتاه کند.
استاد علوم ارتباطات اشاره کرد: اطلاع رسانی دقیق و بموقع و پاسخگویی به مردم هر چند کار مجموعه یک سازمان است اما ترویج و ارزشمند سازی پاسخگویی سازمانی کار روابط عمومی است.
دکتر یحیایی ایله ای بیان کرد: روابط عمومی ها بایستی رویکردها و ابزار های نوین و پیشرفته ارتباطی را برای خدمتگذاری به مردم را به خدمت بگیرند و آگاه باشند که سرعت مهمترین مولفه خبررسانی، اطلاع رسانی و پاسخگویی به مخاطبان و مشتریان و مردم است.
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
انتهای پیام/
منبع خبر:
شارا
/ همایش “روابط عمومی برای مردم” برگزار شد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.