شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || روابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب نشان مدیریت روابط عمومی در بیستوچهارمین دوره «جوایز طلایی روابط عمومی ایران» بار دیگر نقش برجسته و حرفهای خود را در عرصه ارتباطات سازمانی به نمایش گذاشت.
این موفقیت ارزشمند، نتیجهی تلاشهای مستمر، برنامهریزی راهبردی، خلاقیت در ارتباطات و پایبندی دقیق به اصول حرفهای روابط عمومی بوده است. کسب این نشان، گواهی است بر جایگاه تأثیرگذار روابط عمومی این شرکت در ارتقای برند سازمانی، ایجاد ارتباط اثربخش با ذینفعان و تبیین شفاف مأموریتها و دستاوردهای شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان.
جوایز طلایی روابطعمومی ایران، یکی از معتبرترین و تأثیرگذارترین رویدادهای تخصصی در حوزه روابطعمومی کشور بهشمار میرود. این جوایز با هدف ارتقای استانداردهای حرفهای، ترویج نوآوری، و ارج نهادن به تلاشهای خلاقانه و اثربخش، عملکرد نهادها، سازمانها و مدیران روابطعمومی را مورد ارزیابی قرار میدهد.
انتهای پیام/
منبع خبر:
شارا
/ افتخارآفرینی روابطعمومی پتروشیمی مسجدسلیمان در جوایز طلایی روابطعمومی ایران ۱۴۰۴
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.