• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 2 June - 2025
0

تحلیل سهم صدا در انتخابات ۲۰۲۵ کانادا: بررسی حضور رسانه‌ای رهبران احزاب

  • کد خبر : 31838
  • 11 خرداد 1404 - 10:14
تحلیل سهم صدا در انتخابات ۲۰۲۵ کانادا: بررسی حضور رسانه‌ای رهبران احزاب

پرینت شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انتخابات فدرال کانادا در ۲۸ آوریل ۲۰۲۵ برگزار شد و مارک کارنی، رهبر حزب لیبرال، به عنوان نخست وزیر باقی ماند. در این دوره، رهبران احزاب مختلف از جمله پیر پویلیور (محافظه‌کار)، جاگمیت سینگ (دموکرات جدید)، ایو-فرانسوا بلانشه (بلو ک کبکوا)، الیزابت می و جاناتان پدنو (حزب سبز) […]

پرینت

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انتخابات فدرال کانادا در ۲۸ آوریل ۲۰۲۵ برگزار شد و مارک کارنی، رهبر حزب لیبرال، به عنوان نخست وزیر باقی ماند. در این دوره، رهبران احزاب مختلف از جمله پیر پویلیور (محافظه‌کار)، جاگمیت سینگ (دموکرات جدید)، ایو-فرانسوا بلانشه (بلو ک کبکوا)، الیزابت می و جاناتان پدنو (حزب سبز) و ماکسیم برنیه (حزب مردم) برای کسب حمایت رقابت کردند.

رسانه‌ها نقش مهمی در شکل‌دهی دیدگاه عمومی و افزایش دیده‌شدن رهبران دارند؛ بنابراین تحلیل حجم و کیفیت پوشش رسانه‌ای هر رهبر در دوره مبارزات انتخاباتی اهمیت زیادی دارد. این تحلیل، با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی Agility PR Solutions انجام شده و تمام اشارات رسانه‌ای به رهبران در رسانه‌های کانادایی را در بازه ۲۳ مارس تا ۲۸ آوریل شامل می‌شود.

نتایج نشان می‌دهد که مارک کارنی با ۵۰٪ سهم کل پوشش رسانه‌ای، بیشترین حضور رسانه‌ای را داشته است. پیر پویلیور و جاگمیت سینگ به ترتیب با ۲۱٪ و ۱۷٪ در رده‌های بعدی قرار گرفتند. ایو-فرانسوا بلانشه ۸٪، الیزابت می ۲٪، جاناتان پدنو ۱٪ و ماکسیم برنیه ۰.۷٪ سهم داشتند.

در سطح استانی نیز روند کلی ملی دیده می‌شود؛ به طوری که در تمام استان‌ها کارنی بیشترین سهم رسانه‌ای را داشته است. البته برخی انحرافات منطقه‌ای مشاهده شده است؛ برای مثال، پیر پویلیور در کبک و آلبرتا بیشترین پوشش رسانه‌ای را پس از کارنی دارد و جاگمیت سینگ در برخی استان‌ها جایگاه دوم را به دست آورده است.

الیزابت می در بیشتر استان‌ها رتبه پنجم دارد اما در یوکان و نوناووت رتبه سوم را کسب کرده است. کبک منطقه اصلی فعالیت ایو-فرانسوا بلانشه و ماکسیم برنیه است و بیشترین سهم رسانه‌ای این دو رهبر نیز از این استان بوده است.

بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک سه منطقه اصلی پوشش رسانه‌ای برای بیشتر رهبران بوده‌اند که نشان‌دهنده تمرکز زیرساخت‌ها و رسانه‌های مهم در این استان‌ها است.

این تحلیل نشان می‌دهد که بررسی دقیق‌تر و منطقه‌ای پوشش رسانه‌ای می‌تواند بینش‌های ارزشمندی برای تنظیم استراتژی‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ارائه دهد. با استفاده از ابزارهای پیشرفته تحلیل رسانه‌ای مانند Agility، می‌توان فیلترهای متنوعی از جمله نوع رسانه، پلتفرم، احساسات و اعتبار منابع را به‌کار گرفت و بینش‌های عمیق‌تری نسبت به حضور رسانه‌ای به دست آورد.

نویسنده: ایوان وب
تاریخ: ۳۰ می ۲۰۲۵
منبع: Agility Solutions | Bulldog Reporter

#روابط_عمومی_در_متن

#سال_هوش_مصنوعی

انتهای پیام/


منبع خبر:
شارا
/ تحلیل سهم صدا در انتخابات ۲۰۲۵ کانادا: بررسی حضور رسانه‌ای رهبران احزاب

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=31838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.